آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

مریسا تومی و جیسون موموآ همبازی شدند/ روایت اجرای عدالت در "دختر خوب"



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مریسا تومِی
مریسا تومِی، در فیلم "دختر خوب"، همبازی جیسون موموآ خواهد شد.

  مریسا تومِی، بازیگر فیلم The Wrestler، در فیلم "دختر خوب"، همبازی جیسون موموآ خواهد شد؛ مریسا تومِی سابقهٔ نقش‌آفرینی در دو فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) و Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) را در کارنامه دارد و جیسون موموآ نیز سابقه حضور در شرکت رقیب، یعنی دی‌سی را با فیلم Aquaman (آکوامن) دارد و شاهد کراس‌اووری کوچکی بین این دو دنیای سینمایی با حضور این دو بازیگر در فیلم هیجانی "دختر خوب" سرویس استریم نتفلیکس (Netflix) خواهیم بود.

به گزارش زومیت، مریسا تومِی از بازیگران قدیمی سینمایی هالیوود است و در فیلم‌های زیادی نقش‌آفرینی کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به فیلم My Cousin Vinny (پسر عمویم وینی)، فیلم Four Rooms (چهار اتاق)، فیلم What Women Want (آنچه زنان می‌خواهند)، فیلم Alfie (الفی)، فیلم Before the Devil Knows You're Dead (پیش از آنکه شیطان بفهمد مرده‌ای)، فیلم The Wrestler (کشتی‌گیر)، فیلم The Big Short (رکود بزرگ) و فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) اشاره کرد. او برای نقش‌آفرین در فیلم "پسرعمویم وینی"، برندهٔ جایزه اسکار در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. او همچنین دو مرتبهٔ دیگر برای حضور در نقش مکمل زن در فیلم‌های In the Bedroom (در اتاق خواب) و فیلم The Wrestler، نامزد دریافت جایزه اسکار شده بود.

داستان فیلم "دختر خوب" در مورد مردی است که قسم می‌خورد عدالت را برای کسانی که مسئول مرگ همسرش بوده‌اند، اجرا کند و در همین حال باید از دختر خود نیز محافظت کند؛ نقش شخصیت اصلی داستان را جیسون موموآ ایفا خواهد کرد. گرگ هرویتز، فیلیپ آیزنر و ویل استیپلز وظیفه نگارش فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

کارگردانی فیلم "دختر خوب" را برایان اندرو مندوزا بر عهده دارد و این فیلم، اولین فیلم بلند این کارگردان خواهد بود.

برد پیتون و جف فیرسن در کنار جیسون موموآ، تهیه‌کنندگی پروژه را بر عهده دارند و مارتین کیستلر تهیه‌کنندهٔ اجرایی خواهد بود.مریسا تومِی در فیلم "دختر خوب"با بازیگرانی چون جیسون موموآ، ایزابلا مرکد (بازیگر فیلم Dora and the Lost City of Gold)، آدریا آدیونا (بازیگر فیلم Morbius)، مانوئل گارسیا رالفو (بازیگر فیلم Six Underground) و جاستین بارتا (بازیگر فیلم National Treasure) همبازی خواهد شد. او در این فیلم نقش شخصیت یک سناتور آمریکایی را ایفا خواهد کرد و اطلاعات بیش‌تر از این شخصیت منتشر نشده است.

آخرین نقش‌آفرینی مهم مریسا تومِی مربوط به فیلم "مرد عنکبوتی: دور از خانه" می‌شود که در این فیلم ابرقهرمانی مارول استودیو که به‌دست جان واتس ساخته شده، با بازیگرانی چون تام هالند، ساموئل ال جکسون، زندیا، کوبی اسمالدرز، جان فاورو، جی بی اسموو، جیکوب باتالون، مارتین استار، جیک جیلنهال و تونی ریوولوری، همبازی بود. این فیلم با نقدهای مثبت منتقدان همراه شده و با بودجهٔ ۱۶۰ میلیون دلاری تولید و فروش ۱.۱۳۲ میلیارد دلاری را در گیشه داشته است.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------