واکنش بازیگر «پایتخت» به عکسی که از عروسی رحمت پخش شد



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,سریال پایتخت6
تصویری از عروسی رحمت در فصل ششم« پایتخت» منتشر شده که هومن حاجی عبداللهی در واکنش به آن خاطرنشان کرد:مردم ببینند که عروسی هست یا نیست! نه تائید می کنم و نه تکذیب می کنم.

 به گزارش تسنیم، هومن حاجی عبداللهی در عکس العمل به تصویر منتشر شده از عروسی رحمت در مجموعه تلویزیونی« پایتخت ۶» بیان کرد:مردم ببینند که عروسی هست یا نیست! حقیقتاً نمی توانم بگویم و خوب است که تماشاگر خودش ببیند؛ نه تائید می کنم و نه تکذیب می کنم.

 

وی این روزها کم تر مجری و صداپیشه تلویزیون می شود و" هومن حاجی عبداللهی را اغلب در لباسِ بازیگری می بینیم. پس از « چند می گیری گریه کنی» در سینما،« اختاپوس»،« گینس»،« پیشونی سفید ۲ و ۳» و« سامورایی در برلین» را در کارنامه خود دارد و فارغ از« پایتخت» در مجموعه های« آقا و خانم سنگی»،« بیمار استاندارد»،« علی البدل» و« نون.خ.» هم حضور داشته است.

 

احتمالا صدایِ حاجی عبداللهی در کاراکتر« پنگول» برای مردم آشنا باشد ولی او در نقش" باب اسفنجی"،" شِرِک"،" سنجاب باغ وحش" و حتی چند وقتی صداپیشه عروسکِ برنامه« خندوانه» بود.

 

این ایام فاصله حضورِ او در پلاتویی از اجرا و صداپیشگی بسیار زیاد شده و خیلی این سؤال را دارند؛ به چه علت هومن حاجی عبداللهی دیگر در تلویزیون مجری نمی شود؟

 

وی در مورد روزهای تصویربرداری مجموعه« پایتخت»، ادامه داد:این روزها درگیر فیلمبرداری ایم و تلاش می کنیم تا آخر ماه اسفند تصویربرداری تمام شود. فراق از خانواده و دیگر معضلات را به جان می خریم که مردم در عید نوروز فضای جذاب و جالب توجهی را تجربه کنند. آن قدر« پایتخت ۶» کار خوب و متنوعی باشد که مردم لذت ببرند.

 

حاجی عبداللهی تأکید کرد:من هیچ کاری ندارم به جز اینکه فصل ششم سریال« پایتخت» تمام شود. مردم در انتظار« پایتخت» فوق العاده جذاب و خنده داری باشند.

 

هومن حاجی عبداللهی با اشاره به این که « رحمتِ» هم چنان در« پایتخت ۶» به فعالیت خویش ادامه می دهد، اعلام کرد:فعلاً از جزئیات فصل جدید خبر ندارم ولی منتظریم تا پاییز کار پیش تولید و تولید به جریان بیفتد.

 

او با اعلام اینکه« تصمیم ندارم دیگر مجری تلویزیون باشم»، تأکید کرد:آن موقع که اجرای تلویزیونی و صداپیشگی می کردم هر از چندگاهی تلاش کردم سَری به بازیگری بزنم، ولی از زمان دیگری قرار گذاشتم کار دیگری نکنم و صرفا بازیگری انجام دهم، در نتیجه به صحنه اجرا در تلویزیون باز نخواهم گشت.

 

او در پاسخ به این سؤال که چرا آن قدر مردم چشم به راه سریالی مثل« پایتخت» می مانند، ادامه داد:کنار همه فاکتورهایی که یک مجموعه تلویزیونی، دلچسب و دلپذیر می شود نمایش صمیمیت رفتار و گفتار و توجه به سبک زندگی ایرانی است.« پایتخت» عکس درستی از خود ما ایرانی هاست، به همین خاطر به دلِ مردم نشسته و منتظرند فصل های جدید آنرا ببینند. حقیقتاً کم تر اثری مثل« پایتخت» مجذوب شان می کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------