آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمس‌لنگرودی: می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، دنیا ما را عوض کرد

پژوهشگر، خواننده و بازیگر پیشکسوت، گفت: احمد پوری خوب می‌داند که ما می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، اما دنیا ما را عوض کرد. به…

«همه چیز آنجاست» آذر ماه دیدنی می‌شود



اخبار فرهنگی - «همه چیز آنجاست» آذر ماه دیدنی می‌شود

تصویربرداری سریال تلویزیونی «همه چیز آنجاست» به‌کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی داوود هاشمی ادامه دارد و پخش آن از آذر ماه از شبکه سه شروع می‌شود. عوامل سازنده سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت هم در باغ‌وحش ارم مستقر بوده و مشغول ضبط صحنه‌های مربوط به این مکان هستند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,«همه چیز آنجاست» آذر ماه دیدنی می‌شود

 

مدیر گروه سریال‌های شبکه سه درباره این دو سریال به جام‌جم گفت: پخش سریال تلویزیونی همه چیز آنجاست از آذرماه شروع می‌شود و بعد از تمام شدن این سریال و از بهمن‌ماه هم سریال شمعدونی پخش می‌شود.

در سریال همه چیز آنجاست، جمشید مشایخی نقش نعمت‌الله، محمد عمرانی نقش محسن، امین زندگانی نقش مهدی، سام درخشانی نقش فانی، الهام حمیدی نقش پرستو، مهرانه مهین‌ترابی نقش اکرم، بهناز جعفری نقش خواهر محسن، آشا محرابی نقش سحر (زن فانی)، حدیث میرامینی نقش مهرنوش، حسین مهری نقش مهران، امیرمهدی کیا نقش یوسف، نوشین زارع نقش نسرین، ناهید مسلمی نقش ثریا، الهه فرشچی نقش بیتا، شیرین اسماعیلی نقش نازنین، مریم معصومی نقش سمانه، مزدک رستمی نقش اسماعیل، فریماه ارباب نقش بهار، مهسا موحد نقش شبنم، مختار سائقی نقش آرش، ایمان باقری نقش سیاوش، فرحناز منافی ظاهر نقش سوسن، حمید نیری نقش پدر سمانه، مریم سرمدی نقش مادر سمانه، امیر گرجی نقش امیر روحی و علی گلی‌زاده نقش اسدالله را بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: کارگاه تولیدی خانواده قدیمی به علت ورود کالاهای خارجی رو به تعطیلی است. پسر بزرگ خانواده (مهدی) در گیر و دار رفع مشکلات به‌وجود آمده، به بسیاری از رازهای خانواده پی می‌برد.

مهدی بدرلو، مدیر تولید سریال همه چیز آنجاست درباره روند تولید این سریال به جام‌جم گفت: تاکنون حدود 70 درصد از سریال را تصویربرداری کردیم و هم‌اکنون در شرکت فانی (سام درخشانی) واقع در بلوار آیت‌الله کاشانی مشغول ضبط بقیه صحنه‌های این سریال هستیم. در این شرکت سام درخشانی، آشا محرابی، امین زندگانی و حسین مهری بازی دارند.

وی ادامه داد: در این سریال فانی تاجری است که واردکننده محصولات خارجی است که درگیر ماجراهای متعددی می‌شود. افسانه افخمی همزمان با تصویربرداری مشغول تدوین است و بهنود یخچالی هم موسیقی متن را می‌سازد. امیرحسین صادقی هم صداگذاری را به‌عهده دارد. قبل از ضبط صحنه‌های شرکت در خانه‌ نعمت‌الله (جمشید مشایخی) بودیم و صحنه‌های مربوط به 30 الی 40 سال گذشته را ضبط کردیم. این سریال تلویزیونی در 50 قسمت 40 دقیقه‌ای به سفارش گروه سریال شبکه سه تولید می‌شود. سیدمجید میرمیران و علیرضا افخمی مشاوران فیلمنامه این سریال هستند و فیروز قشقایی فیلمنامه را همزمان با تصویربرداری می‌نویسد.

هاشمی، تهیه‌کننده سریال درباره تولید همه چیز آنجاست و تفاوت آن با دیگر آثاری که بیشتر برای ماه‌رمضان تهیه کرده به جام‌جم گفت: گرچه تاکنون چند سریال ماورایی برای ماه رمضان تولید کرده‌ایم، اما فضای این سریال کاملا متفاوت با دیگر تولیداتمان است. سریال همه چیز آنجاست، ملودرامی اجتماعی است و آقایان افخمی و میرمیران حدود 1.5 سال وقت گذاشتند تا اثر مناسبی برای شب‌های زمستان تولید شود. البته آقای افخمی به دیگر بخش‌های این سریال هم نظارت دارد.

بنا به گفته هاشمی، باید کارگردانی برای این سریال انتخاب می‌‌شد که هم باانرژی باشد و هم این‌که علاوه بر داشتن سرعت مناسب، نسبت به کار حساس باشد و از ظرافت‌های کار به‌سادگی عبور نکند، تا این‌که با مشورت با علیرضا افخمی، شهرام شاه‌حسینی را برای کارگردانی این سریال انتخاب کردیم.

تمام لوکیشن‌های این سریال در تهران است و با موضوع استفاده از کالاهای ایرانی و رونق کسب و کار تولید می‌شود و بینندگان در این سریال فقط شاهد قصه خانواده محسن نیستند و اتفاقات دیگر نظیر کلاهبرداری را هم می‌بینند.

هاشمی عنوان کرد: با توجه به اهمیت نقش‌ها در قصه، حتی برای نقش‌های فرعی هم از حضور بازیگران حرفه‌ای استفاده می‌کنیم. عوامل اصلی این سریال عبارتند از مدیرتصویربرداری محمد ناصری، صدابردار مرتضی اصلان‌زاده، طراح گریم محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس آیدین ظریف، مدیرتولید مهدی بدرلو، دستیار اول کارگردان حسین خضوعی، برنامه‌ریز مجید موثق و منشی صحنه سهیلا کاشفی.

شمعدونی در باغ‌وحش
تصویربرداری سریال تلویزیونی «شمعدونی» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی محسن چگینی برای گروه سریال‌های شبکه سه در باغ‌وحش پارک ارم ادامه دارد.

رضا کریمی، مدیر تولید درباره روند تولید این سریال به جام‌جم گفت: در باغ‌وحش پارک ارم مستقر هستیم و همزمان با تصویربرداری این صحنه‌، سکانس‌های مربوط به بانک را هم ضبط می‌کنیم. در این لوکیشن‌ها محمد نادری، آتنه فقیه‌نصیری و عرفان برزین حضور دارند. شهرام کیور هم همزمان با تصویربرداری مشغول تدوین است. تا به حال حدود 40 قسمت از این سریال 50 قسمتی تصویربرداری شده است.

سریال شمعدونی یک کمدی خانوادگی است. فیلمنامه این سریال را سروش صحت و ایمان صفایی نوشته‌اند و داستان آن درباره دو خانواده است که هر بار با برخی مشکلات و مسائل اجتماعی و شهری درگیر می‌‌شوند.

شمعدونی داستان خانواده عطا و هوشنگ است. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست‌داشتنی است، اما کنجکاوی‌های این کودک ماجراهای بسیاری برای خانواده عطا و هوشنگ رقم می‌زند. به عبارتی بنیان داستان‌های شمعدونی بر درگیری عطا با فرزندش استوار است. در این سریال محمدرضا داوودنژاد، حسن معجونی، رویا میرعلمی، نگار عابدی، محسن قاضی‌مرادی، امیر کاظمی و قدرت‌الله ایزدی هم حضور دارند. در سریال شمعدونی پیمان قاسم‌خانی به‌عنوان مشاور با صحت همکاری می‌کند و مهراب قاسم‌خانی طراح صحنه است.

 

اخبار فرهنگی - جام جم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------