عرضه فیلم «جدایی نادر از سیمین» در فرانسه



 

لوح فشرده فیلم «جدایی نادر از سیمین» که نماینده سینمای ایران در جوایز اسکار ۲۰۱۲ خواهد بود، به قیمت ۱۹. ۹۵ یورو عرضه خواهد شد.

«جدایی نادر از سیمین» که اخیرا برای نمایش در جشنواره های فیلم در فنلاند، ژاپن، نروژ و نیویورک آمریکا انتخاب شده است تاکنون درجشنواره های برلین، هنگ کنگ، بوینس آیرس، بخارست، ترانسیلوانیا و استانبول به نمایش درآمده است.

برنده جایزه خرس طلا بهترین فیلم و دو خرس نقره ای بهترین بازیگری جشنواره برلین در ادامه اکران جهانی، از روز ۲۵ دسامبر (۴ دی) به طور هم زمان در ایتالیا و نروژ نمایش خواهد داشت و طبق برنامه اعلام شده از روز ۶ ژانویه سال آینده میلادی (۱۶ دی) در سینماهای برزیل نمایش خود را آغاز خواهد کرد.

«جدایی نادر از سیمین» در ۷۰ کشور دنیا نمایش خواهد یافت و کمپانی سونی که اواخر سپتامبر این فیلم را به پرده سینماهای آمریکا خواهد برد، امیدوار است تا یکی از نامزدهای نهایی جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی باشد.

این فیلم با بازی لیلا حاتمی، شهاب حسینی، پیمان معادی، ساره بیات، سارینا فرهادی، علی اصغر شهبازی، بابک کریمی،شیرین یزدان بخش، کیمیا حسینی و با حضور مریلا زارعی روایت می شود.... / خبرگزارى ايسنا


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------