آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

اخراجیها+معراجیها=دسته تحت نظر مسعود ده نمکی!



 

اخراجیها+معراجیها=دسته تحت نظر مسعود ده نمکی!

 

 

در حالی که فروش بالای سه قسمت «اخراجیها» به فیلم پشت صحنه این فیلم هم سرایت کرده و سینما استقلال هم به صورت تک سانس به اکران فیلم پشت صحنه این فیلم پرداخته، مسعود ده نمکی به تازگی با نگارش یادداشتی خاطره نگاری جدیدی از دسته اخراجیها ارائه داده است. متن کامل این یادداشت را به نقل از وبلاگ ده نمکی میخوانید:

 

متوجه نبودن خطر اخراجشون جدیه

انگار این برادران اخراجی متوجه نبودند که چقدر خطر اخراجشون جدیه به خاطر همین شروع کردم براشون نطق کردن که:برادرها با توجه به اینکه کارهای شما در این چند روزی که تو گروهان سه بودید غیر قابل قبوله دعوا و کتک کاری با فرمانده مافوق تو خط مقدم جرم بزرگیه فرماندهان گروهان و گردان تصمیمشون رو گرفته بودند که همه شما رو به کارگزینی معرفی کنند اما من وساطتت کردم که شما بمونید و جبران گذشته ها رو بکنید .حقیقتش ده روز هم بیشتر فرصت ندارم تا ثابت کنم که شما اصلاح شدنی هستید پس امید وارم که من رو روسفید کنید..

اخراجیها+معراجیها

هنوز حرفهام تموم نشده بود که یه تعداد از نیروهای قدیمی که قبلا تو دسته خودم بودند به جمع ما اضافه شدند و جمعمو با اخراجی ها به سی نفر رسید. پانزده نفر اخراجی و پانزده نفر به قول اونها معراجی. چه آش شلم شوربایی بشه این دسته.یه تعداد نیروی سیگاری و بعضی هاشون نماز نخون با یه تعداد نیرو ی نماز شب خون و حزب اللهی. اختلاف سنی نیروها هم با هم زیاد بود؛ از شانزده ساله داشتیم تا پنجاه ساله از بی سواد تا دانشجوی پزشکی و طلبه درس خارج خونده....../شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------