آخرین اخبار فرهنگی - هنری

سینمای ایران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند

در سینمای ایران پرداختن به پرونده‌های جنایی به اندازه هالیوود رواج ندارد، چراکه موانعی زیادی در مسیر به تصویر کشیدن آنها…

تصویربرداری "یکتا" به 60 درصد رسید / آشا محرابی و سام درخشانی جلوی دوربین هستند



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,یکتا

خلیلی با اشاره به اینکه تصویربرداری سریال "یکتا" به 60 درصد رسیده است گفت: هم اکنون آشا محرابی و سام درخشانی جلوی دوربین این سریال هستند.

علی خلیلی مدیر تولید سریال تلویزیونی "یکتا" در گفت و گو با  میزان گفت: تصویربرداری سریال "یکتا" هم اکنون به 60 درصد رسیده است و در لوکیشن خانه شخصیت "احسان" در خیابان فرشته در حال ضبط هستیم.

وی ادامه داد: تا پایان مهرماه تصویربرداری سریال "یکتا" ادامه دارد و قرار است این سریال پائیز از شبکه دو سیما پخش شود.

این مدیر تولید در ادامه صحبت های خود توضیح داد: هم اکنون آشا محرابی ، سام درخشانی و شبنم قلی خانی در لوکیشن منزل احسان جلوی دوربین هستند.

خلیلی تصریح کرد: این سریال 26 قسمتی به برخی مفاهیم عمیق در زندگی ایرانی می پردازد و هنرمندانی چون سام درخشانی، آشا محرابی، پژمان بازغی، شبنم قلی خانی، لیلا زارع، بهرنگ علوی، الهه حصاری، سیامک اطلسی، فرناز رهنما و بهرام ابراهیمی پور در آن به ایفای نقش می پردازند.

وی همچنین اظهار کرد: شهرام شاه حسینی کارگردانی و بهروز مفید تهیه کنندگی سریال "یکتا" را بر عهده دارند. همچنین علی دادرس و آزیتا ایرانی فیلمنامه این اثر تلویزیونی را نوشته اند.

گفتنی است، سریال تلویزیونی "یکتا" با محور همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تأثیرگذار یک زن ایرانی در سرپرستی و تربیت فرزند پس از فوت همسر و دفاع او از حقوق و کیان خانواده در چنین شرایطی می پردازد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------