آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

شراره رخام: بازیگری هنرمند را آب‌دیده می‌کند / ده بار دیگر هم به گذشته برگردم، قطعا بازیگری را انتخاب می‌کنم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,شراره رخام

بازیگری به دلیل قرار دادن بازیگر در موقعیت‌های مختلف، وی را آب دیده می‌کند.

 شراره رخام بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران ؛ در خصوص علاقه به فعالیت در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: من به هر سه عرصه علاقه‌مند هستم. تئاتر دنیای خودش را دارد و در تئاتر، بازیگر انگار فرصتی پیدا می‌کند تا بر تمامی قابلیت‌ها و مهارت‌های بازیگری‌اش کار کند؛ چرا که تئاتر اجرای زنده و در لحظه است. هیچ فرصتی برای خطا کردن و جبران آن نیست. من سینما را به علت وجهه جذابی که دارد و تلویزیون را به علت ارتباط زیاد با مخاطبان دوست دارم؛ چرا که مردم بیشتر بازیگران را در سریال‌های تلویزیونی، مخصوصا سریال‌های مناسبتی می‌بینند و به خاطر می‌سپارند.

 

وی همچنین در خصوص گزیده کار شدنش اظهار داشت: تولیدات خوب محدود شده است و تعدادی از همان تولیدات کم، متاسفانه از کیفیت پایینی برخوردار است و نمی‌شود هر نقشی را هم بازی کرد. اگر کار خوبی پیشنهاد شود، حتما کار می‌کنم. 

 

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی شراره رخام

 

رخام پیرامون ملاک انتخاب نقش‌هایش تصریح کرد: در درجه اول آنچه برایم اهمیت دارد، سناریو و نقشی است که قرار است ایفا کنم و بعد کارگردان و تیمی که می‌خواهم با آنها کار کنم. من در ایفای نقش در فیلم یا سریال، نقش را طوری ایفا می‌کنم که انگار خودم هستم و خیلی مواقع خودم را فراموش می‌كنم. من نقشم را باور می کنم و این باورپذیری باعث شده است که مخاطب نیز مرا باور کند.

 

بازیگر فیلم سینمایی «آژانس ازدواج» در خصوص فعالیت‌های اخیر خود درسینما و تئاتر گفت: یک فیلم سینمایی بازی کردم به نام «360درجه به کاپیلا» که قرار است در جشنواره فیلم فجر باشد. این فیلم سینمایی از نظر من از لحاظ کارگردانی و فیلمنامه بسیار ارزشمند است. من در تئاتر هم فعالیت دارم و اخیرا یک تئاتری هم بازی کردم که واقعا برایم لذت بخش و جدی بود.

 

بازیگر مجموعه تلویزیونی «تلنگر» پیرامون ملاک جوانان علاقه‌مند به بازیگری اظهار داشت: در مرحله اول استعداد است که از همه چیز مهمتر است و بعد از استعداد باید کلاس های آکادمیک این حرفه را طی کنند. اگر جوانی به این حیطه علاقه داشته باشد و این علاقه منجر به ایجاد پشتکار شود و فرد بتواند سختی هایی که وجود دارد را کنار بزند، موفق می‌شود. ولی علاقه بدون پشتکار کافی نیست و ممکن است باعث سرخوردگی شود. 

 

رخام در پایان در خصوص انتخاب بازیگری در گذشته گفت: من اگر ده بار دیگر هم به گذشته برگردم، قطعا بازیگری را انتخاب می‌کنم؛ چرا که بازیگری یک عشق است که وقتی وارد خون فرد شود و در خون جریان پیدا کند، دیگر رها شدن از آن خیلی سخت است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------