پندار اکبری: هنرمندان همیشه در امور خیریه پیشتاز هستند



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,پندار اکبری

در واقع میتوان گفت بعنوان یک پل ارتباطی با استفاده اسم و شهرتمان مردم را به سمت این خیریه‌ها جذب کنیم.

پندار اکبری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص نمایشگاه «زمستان...است» گفت: آثار حاضر در نمایشگاه «زمستان...است» خود به تنهایی گویای همه چیز هست، تصویری که در لحظه ثبت شده است؛ خوشحالم از این بابت که امروز و برای یک حرکت خیر این عکس به نمایش در آمده است چراکه مدت ها بود در فکر برگزاری یک نمایشگاه عکس بودم منتهی پیش نیامده بود؛ اینکه امروز و درکنار یک گروه خوب از هنرمندان این اتفاق رخ داده است جای خوشحالی بسیار دارد.

 

وی با تاکید براینکه امیدوارم اینگونه حرکت‌ها در کشور تکرار شود؛ ادامه داد: هنرمندان همیشه در امور خیریه پیشتاز و پیشگام از سایر دوستان بوده‌اند و امروز نیز تنها گوشه‌ای از همین امر را می‌توان دید.

 

بازیگر سریال «معراجی ها» گفت: از زمانیکه کار بازیگری را به صورت حرفه‌ای و بسیار جدی دنبال کرده‌ام و مردم مرا شناختند، همیشه از همان ابتدا سعی کرده‌ام تا در فعالیت‌های خیریه حضور داشته باشم؛ من بعنوان یک هنرمند سعی کرده‌ام تا در این امور سهیم باشم و یک اطلاع رسانی برای عموم مردم نیز داشته باشم، در واقع میتوان گفت بعنوان یک پل ارتباطی با استفاده اسم و شهرتمان مردم را به سمت این خیریه‌ها جذب می کنیم.

 

وی در ادامه افزود: ممکن است در عموم مردم، این اتفاق رخ دهد که هنرمندان برای نمایش و برای آنکه خود را خوب نشان دهند در این فعالیت‌ها شرکت می‌‎کنند و این اتفاق بسیار رخ داده است و همه ما نمونه‌های کثیر آن را مشاهده کردیم؛ همیشه برای آنکه یک کمک کوچکی کرده باشیم در این مسائل بوده‌ایم، خواهیم بود و انشالله ادامه خواهد داشت.

 

این هنرمند با اشاره به اینکه برای اولین بار است که در خیریه‌ای شرکت کرده‌ام که در آن، از فن و دانشی که آن را فرا گرفتیم به نفع خیریه استفاده شده است؛ خاطرنشان کرد: در این مکان به دلیل دانشمان از این هنر گردهم آمده‌ایم و عکس‌هایمان را به نمایش گذاشته‌ایم؛ این نمایشگاه از یک بعد به نفع خودمان است که میتوانیم بگوییم در یک نمایشگاه گروهی شرکت کرده‌ایم و از یک بعد نیت، فکر و هدف بزرگتر و دوست داشتنی‌تری بود که باعث شد تا مشتاقانه به سمت آن بیایم.

 

اکبری گفت: زمانیکه موج درست و مثبتی پشت این اتفاق است، احساس می‌کنم هر هنرمند دیگری مشتاقانه در این راه قدم می‌گذارد و چه عالی خواهد شد اگر هنرمندان با دانش‌ها و فن‌هایی که به خوبی می‌شناسند، پا در این عرصه بگذارند. به معنای دیگر یک هنرمند کارآمد باشد و نقش مهم‌تری را ایفا کند تا یک حضور فیزیکی؛ فکر می‌کنم اینگونه از داستان‌ها و روایت‌های بیهوده نیز کاسته می‌شود چراکه هنرمند، هنر خویش را به نمایش گذاشته است تا دل انسان‌هایی را شاد کند و سعی کند تا پیام خود را به گوش مسئولان برساند تا آنها نیز در این اتفاقات خوب و خیر سهیم شوند.

 

بازیگر سریال «فاصله ها» یادآور شد: وقتی انسان می‌بیند که هم نوع خودش به سختی زندگی می‌کند، با هیچ کلامی نمی‌توان این مفهوم درد و رنج  و سختی‌ها را به زبان آورد و تنها کسی که می‌تواند آن را  به خوبی ابراز کند. بدون شک همان فردی است که با این سختی مواجه شده است و آن را درک کرده است؛ اینکه یک پدیده‌ای به اینگونه بزرگ می‌شود که همگی پیگیر آن می‌شوند تنها یک درصد از اتفاقات بزرگی است که ما در جامعه خود می‌بینیم. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------