تصویربرداری «شهرک جیم» تا آخر بهمن ماه به پایان می‌رسد



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,شهرک جیم

تصویربرداری مجموعه «شهرک جیم» به کارگردانی علی شب خیز تا آخر بهمن ماه به پایان می‌رسد.

 به گزارش مهر، سریال «شهرک جیم» به تهیه کنندگی فرید شب خیز هر شب روی آنتن شبکه سه می رود و تلاش می کند در هر قسمت به مسایل و مشکلات روز جامعه پرداخته و با واکاوی آن به زبان طنز راه حلی مناسب پیش روی مخاطبان قرار دهد.

 

تصویربرداری این مجموعه تا پایان بهمن ماه به اتمام می‌رسد و تنها ۱۰ درصد از ضبط و تصویربرداری باقی مانده است.

 

عوامل این سریال همچنان در شهرک غزالی و لوکیشن های اطراف آن مشغول کار هستند و به زودی قسمت هایی با حضور آتش تقی پور پخش می شود.

 

تاکنون ٢٦ قسمت از این مجموعه ٧٠ قسمتی روی آنتن شبکه سوم سیما رفته و براساس پیش بینی ها سایر قسمت ها نیز تا اوایل اسفند ماه پخش خواهد شد.

 

بیژن بنفشه خواه، روشنک عجمیان، عباس جمشیدی، سوسن پرور، نگین معتضدی، علی موسویان، حمید کاشانی، فریبا امینیان، ماهان عبدی، ثمیلا شفیعی و امیر کربلایی به همراه بازیگران مهمان پروژه از جمله هومن حاجی عبدالهی، میثم عبدی، جواد مولانیا و... در این سریال به ایفای نقش می پردازند.

 

«شهرک جیم» ساختاری اپیزودیک دارد و خط اصلی داستان آن درباره فردی به نام بهرام تهیه ای کننده ای مقروض است. او به کلیه عوامل بدهکار است و عوامل حکم جلب او و مدیر تولیدش را گرفته اند. او در تلاش است تا بتواند از شبکه سفارش کارِ جدیدی گرفته تا بتواند جبران مافات بکند.

 

این مجموعه که شنبه تا پنجشنبه ساعت ٢٠ به مدت ٣٠ دقیقه روی آنتن شبکه سوم سیما می رود به سفارش گروه اجتماعی این شبکه در حال تولید است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------