رامين ناصر نصير در «دور همی»



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,رامين ناصر نصير

رامین ناصر نصیر این روزها بیشتر در حوزه تئاتر و تلویزیون فعالیت دارد. حضور این بازیگر در بخش های نمایشی «دور همی» به زودی اتفاق می افتد. همچنین صحبت هایی برای بخش دوم سریال « شهرزاد» شده است و این بازیگر نیز دراین سریال ایفای نقش خواهد کرد.

روزنامه بانی فیلم - وی در حال حاضر در نمایش «مجلس ضربت خوردن» به کارگردانی محمد رحمانیان و نمایشنامه ای از بهرام بیضایی ایفای نقش می کند. او از بی مخاطب شدن تلویزیون گله مند است و این شرایط را مانعی برای حضور بیشتر هنرمندان در تلویزیون می داند.

وی درباره فعالیت های اخیرخود به ما توضیح می دهد:« قرار است به زودی در بخش نمایشی برنامه «دورهمی» ایفای نقش کنم. فعالیت من در این نمایش هنوز آغاز نشده است و برخی تغییرات در بین بازیگران حاضر مشخص نیست. همچنین صحبت هایی برای حضور در بخش دوم سریال «شهرزاد» نیز شده است ، اما این مجموعه در مرحله بازنویسی متن است و شروع پیش تولید این اثر منوط به رضایت حسن فتحی از متن است». وی در ادامه می افزاید:« نمایش « مجلس ضربت زدن» به کارگردانی محمد رحمانیان و نویسندگی بهرام بیضایی نیز در تئاتر شهر اجرا می شود و من از بازیگران این نمایش هستم».

ناصر نصیر در پایان می گوید:« مشکلات تلویزیون عمده است و صرفا با تغییر مدیریت حل نمی شود. اراده بزرگتری برای حل همه این مشکلات ، از جمله بودجه تلویزیون و رویکردهای کلی این رسانه نیاز است. در حال حاضر هر سه حوزه تلویزیون ، سینما و تئاتر دچار مشکلاتی است ، اما در ۳۰ سال گذشته ،‌ رغبت من و سایر همکارانم برای حضور در تلویزیون هر روز کمتر شده است. امیدوارم مدیر جدید فاصله بین مخاطب و تلویزیون را کم کند تا هنرمندان نیز به فعالیت در این رسانه مشتاق باشند».

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------