«دولت مخفي» از بيمارستان سر درآورد



«دولت مخفي» از بيمارستان سر درآورد

سازندگان سريال «دولت مخفي» ـ به كارگرداني عبدالحسن برزيده ـ اين روزها ادامه‌ي تصاوير مربوط به شمال كشور را در تهران ادامه مي‌دهند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

بيمارستاني در زعفرانيه تهران، لوكيشن جديد سريال «دولت مخفي» است كه بعد از عيد سعيد فطر گروه در آن مستقر شده‌اند؛ حياط سبز و بازسازي فضاي بيمارستان قرار است تداعي سال‌ 61 در شمال كشور باشد.

برزيده پس از ساخت سريال اجتماعي «مثل هيچ كس» و پخش آن در ماه رمضان، مجموعه اجتماعي «خلسه» از پروژه‌ي «راه شيري» را كارگرداني كرد كه پس از سال‌ها هنوز به پخش نرسيده است.

اين كارگردان با ساخت سريال «دولت مخفي» در كنار تصوير كردن زندگي آزادگان در اردوگاه‌هاي رژيم بعثي، روايتي عاشقانه از زندگي همسران و مادران آزادگان طي اين سال‌ها دارد. اين روايت علاوه بر ژانر دفاع مقدس، فرصت ادامه‌ي تجربه كار در حوزه اجتماعي را به سازندگان آن مي‌دهد.

 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سازندگان اين مجموعه نام «دولت مخفي» را موقت دانسته‌اند اما هنوز عنوان ديگري براي آن انتخاب نكرده‌اند.

تصويربرداري «دولت مخفي» كه از اسفند ماه 90 آغاز شده با گرفتن صحنه‌هاي شمال كشور (رامسر) و بخش‌هاي خانوادگي سريال در مرداد ماه به نيمه رسيده است. ادامه تصويربرداري در تهران، شهريار، شهرك دفاع مقدس و عراق ادامه خواهد داشت.

عليرضا جلالي از تهيه‌كنندگان اين مجموعه پيش از اين به خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، خاطرنشان كرده بود: حساسيت‌ها نسبت به فيلمنامه‌ي «دولت مخفي» و خوب پيش رفتن كار، آن قدر بالاست كه گويي يك سريال سينمايي قرار است ساخته شود.

سريال «دولت مخفي» به كارگرداني عبدالحسن برزيده و تهيه‌كنندگي عليرضا جلالي و حميد آخوندي، با بازنويسي فيلمنامه توسط مجيد امامي و كارگردان و مديريت فيلمبرداري عاشوري براي پخش از شبكه دو سيما آماده مي‌شود.

لاله اسكندري، پژمان بازغي، اميرآتشاني، مهتاج نجومی، مريم بوباني، كاوه خداشناس، مريم سلطاني و ... از جمله بازيگراني هستند كه در «دولت مخفي» ايفاي نقش مي‌كنند./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------