آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

خفاش در چنگال عنکبوت+عکس



خفاش در چنگال عنکبوت+عکس

تازه ترین سری فیلمهای «مرد عنکبوتی» یا همان «اسپایدرمن» در اکران سراسری خود در چین توانست با پشت سر گذاشتن تازه ترین نسخه «بتمن» به لحاظ فروش هم که شده این فیلم را پشت سر بگذارد.

تازه ترین سری فیلمهای «مرد عنکبوتی» یا همان «اسپایدرمن» در اکران سراسری خود در چین توانست با پشت سر گذاشتن تازه ترین نسخه «بتمن/مرد خفاشی» به لحاظ فروش هم که شده این فیلم را پشت سر بگذارد. «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» در این هفته حدودا 5.4 میلیون دلار از گیشه عایدی داشت اما همزمان با آن فروش کل «شوالیه تاریکی برمی خیزد» بیش از 4.5 میلیون دلار نبود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش thewrap.com «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» که بخشی از نماهای آن به صورت سه بعدی فیلمبرداری شده و به لحاظ مدت زمان کوتاهتر از «شوالیه تاریکی برمیخیزد» است این شانس را داشته است که به شدت مورد توجه مخاطبان چینی قرار گیرد.  استقبال مخاطبان چینی از قسمت تازه «مرد عنکبوتی» باعث شده فروش جهانی این فیلم به حدود 700 میلیون دلار برسد در حالی که فروش جهانی «شوالیه تاریکی برمیخیزد» حدودا 600 میلیون دلار بوده است.

این بهترین اکران یک فیلم غیر سه بعدی در سینماهای چین بوده است حتی بهتر از فروش آخرین قسمت «هری پاتر» و البته «اکتساب». «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» با بودجه ای 230 میلیون دلاری ساخته شده است اما برای تولید «شوالیه تاریکی برمیخیزد» 250 میلیون دلار هزینه صرف شده است./شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------