«عصر یخبندان»، «مرد عنکبوتی» را به زانو درآورد!+عکس



عصر یخبندان,مرد عنکبوتی,اخبار فرهنگی

 

شبکه ایران/حـــامد مظفـــری: در حالی که هفته گذشته تازه ترین قسمت «مرد عنکبوتی» با عنوان «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» صدرنشین گیشه هالیوود بود اما گیشه این هفته سینماهای هالیوود در اختیار قسمت تازه انیمیشن «عصر یخبندان» بود؛ فیلمی با عنوان «عصر یخبندان: توده قاره ای» که چهارمین قسمت از این سری انیمیشن است.

 

 

عصر یخبندان,مرد عنکبوتی,اخبار فرهنگی

 

«عصر یخبندان4» در هفته اول اکران خود در سینماها حدودا 46 میلیون دلاری عایدی داشت و با همین رقم صدرنشین باکس آفیس هالیوود شد این در حالی بود «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» این هفته بیشتر از 35 میلیون دلار نفروخت. این در حالی است که «عصر یخبندان» 3800 سینما در اختیار داشت و «مرد عنکبوتی شگفت انگیز» 4300 سینما.

 

عصر یخبندان,مرد عنکبوتی,اخبار فرهنگی

 

قسمت جدید «عصر یخبندان» توسط «استیو مارتینو» و «مایک تورمِیِر» ساخته شده و داستان آن با محوریت همان سه کاراکتر قسمتهای قبلی یعنی «مَنی»، «دیه گو» و «سید» رقم می خورد. سنجابی به نام «اسکرات» هم در این قسمت حاضر است؛ سنجابی که در پی یافتن فندق نفرین شده اسباب ایجاد یک شکاف قاره ای در محل زندگی خودش و دیگر موجودات، شده و در این شرایط تنها کاری که از دست «مَنی» و رفقایش برمی آید این است که سوار بر یک توده یخی به مقصدی نامعلوم سفر کنند. سفری که آنها را با دزدان دریایی و میمونی به نام «کاپیتان تِد» که رهبر این دزدان است روبرو می کند!

 

این فیلم دومین قسمت از سری «عصر یخبندان» است که به صورت سه بُعدی تولید شده؛ تولید آن به مانند قسمتهای قبلی برعهده «بلو اِسکای» بوده و بودجه ای 100 میلیون دلاری صرف تولید آن شده است.

 

جمعی از صداپیشگان این فیلم عبارتند از : رِی رومانو، دنیس لیری، جان لگیزامو، جاش گاد، عزیز انصاری، جوی بهار، کریستوفر کمپبِل، آلن چابات، استر دین، پیتر دینکلاگ، نیک فراست، کوئین لطیفه، اوبری گراهام، کریس وِگ، وندا سیکز و کِکه پالمر.

 

منبع:شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------