آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

مهرانه مهین ترابی و دلزدگی از سریال های ماه رمضان



اخبار , اخبار فرهنگی , مهرانه مهین ترابی

اخبار فرهنگی - مهرانه مهین ترابی و دلزدگی از سریال های ماه رمضان

مهرانه مهین‌ترابی با اعتقاد بر اینکه باید برای شتابزدگی کارهای مناسبتی تلویزیون فکری کرد می‌گوید: امیدوارم تلویزیون به‌زودی یک نظمی بگیرد و مدیران جدید فکری برای شتابزدگی کارها داشته باشند تا کارها خسته‌کننده و دلزده نشوند.

مهرانه مهین ترابی، بازیگر تلویزیون که اکنون مشغول ایفای نقش در سریال جدید «همه چیز آنجاست»، می باشد در تکمیل صحبت‌های بالا عنوان کرد: همچنان امید داریم که قصه‌های خوب برای تلویزیون تصویب شوند، برای فیلمنامه‌ها ارزش واقعی قائل شوند، با نویسندگان کارهای مناسبتی حداقل دو سال قبل از شروع کار قرارداد ببندند و در عین حال برای مناسبت‌های پیش رو مثل نوروز و رمضان که همیشگی و ثابت هستند و همه می‌دانند که در این مناسبت حتما سریال‌هایی را خواهند دید، تدبیر و نظمی اندیشیده شود؛ چرا که اینگونه کارها نیاز به یک مقدمه دارند.

 

*** چرا سه ماه مانده به ماه رمضان به بازیگر پیشنهاد می‌دهند؟
وی گفت: وقتی سه ماه بیشتر به ماه رمضان نمانده است، به بازیگر پیشنهاد حضور در سریال می‌دهند قطعا کار با شتابزدگی همراه خواهد بود و همین اتفاق باعث افت کیفیت کارها می‌شود و همه عوامل خسته و دلزده می‌شوند، بر این اساس امیدوارم مدیران جدید تلویزیون دوراندیشانه‌تر به این مسئله نگاه کنند؛ چرا که تلویزیون مسئله‌ای نیست که مختص امروز و فردا باشد و تعطیل‌بردار نیست.

 

بازیگر سریال‌های «همسران»، «شمس‌العماره»، «زمانه» و ... همچنین با بیان اینکه تلویزیون شوخی‌بردار نیست، تأکید کرد: تلویزیون قصه فرهنگ، سرگرمی مردم و وقت با ارزش مردم است و بهتر است از قبل برایش فکری اساسی، برنامه‌ریزی درست، هدف‌گذاری و سیاست‌گذاری دقیق شود و الکی به دنبال سریال‌سازی و آنتن پر کردن نرویم؛ چرا که این مسئله شوخی‌بردار نیست.


مهین‌ترابی در بخشی دیگر از گفت‌وگویش در خصوص وضعیت فعلی تلویزیون و همچنین حضور کمرنگش در سریال‌های تلویزیون اظهار کرد: من بعد از یکسال و نیم دوری از سریال‌های تلویزیون با سریال «همه چیز آنجاست» همراه شدم؛ چرا که احساس می‌کردم فیلمنامه‌هایی که پیشنهاد می‌شد را دوست نداشتم و در حدی نبودند که بشود آن‌ها تحمل کرد و برایشان وقت گذاشت، بنابراین بعد از سریال «زمانه» و «بچه‌های نسبتا بد» چندین پیشنهاد داشتم که قبول نکردم.

 

*** نقشم در سریال جدید شبکه سه کمی منفی است
بازیگر سریال «همه چیز آنجاست» سپس با اشاره به نقشش در این مجموعه‌ی درام یادآور شد: «همه چیز آنجاست»‌ سریال مناسبتی نیست و همان‌طور که اعلام شد برای زمستان امسال شبکه سه سیما تدارک دیده شده است. در این سریال ایفای نقش مادر خانواده را بر عهده دارم و به نظرم این نقش نسبت به کارهای دیگرم متفاوت است و به نوعی نقشم در این مجموعه یک مقدار منفی است. تجربه این نقش در سریال «همه چیز آنجاست» برایم تجربه تازه‌ای است و در مجموع نقشم را دوست دارم؛ چرا که این نقش سیری دارد که برایم قابل اعتناست.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , مهرانه مهین ترابی

 
مهرانه مهین‌ترابی در پایان گفت‌وگوی خود در پاسخ به اینکه ساخت شهرک و موزه تلویزیون جهت نگهداری وسایل تاریخی و همچنین داشتن لوکیشنی ثابت برای کارهای تاریخی را چطور ارزیابی می‌کند؟ پاسخ داد: در همه جای دنیا مرسوم است که این اتفاق بیفتد و فکر می‌کنم برای مردم ما هم طرح جالب و در عین حال خاطره‌انگیزی باشد، بر این اساس فکر می‌کنم این تصمیم فکر بدی نیست و این اقدام در واقع ارزش گذاشتن به کارهایی است که اتفاق افتاده است.

 

او درباره صرف بودجه برای ساخت موزه و شهرک تلویزیونی عنوان کرد: حتما مسئولان صداوسیما فکری برای بودجه این کار کرده‌اند چرا که این اقدام بودجه نسبتا بالایی می‌طلبد، البته این در حالی است که همه چیز را نمی‌توان در حوزه تلویزیون نگهداری کرد و من اطلاعی ندارم که چه وسایلی را می‌خواهند در این موزه نگهداری کنند اما اصولا همه چیز را نمی‌شود در موزه نگه داشت و قطعا مسئولان فکری هم در این زمینه کرده‌اند .

اخبار فرهنگی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------