انتخاب بازیگران اصلی سریال نوروزی شبکه دو/ مهدی هاشمی و مهران احمدی «زعفرونی» شدند



اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال زعفرونی

ایرج محمدی تهیه‌کننده سریال نوروزی شبکه دو سیما از انتخاب بازیگران سریال «زعفرونی» خبر داد.

ایرج محمدی تهیه کننده سریال نوروزی «زعفرانی» در گفت‌وگو با فارس گفت:  مهدی هاشمی، مهران احمدی و ستاره اسکندری برای ایفای نقش در سریال نوروزی «زعفرانی» انتخاب شدند.

وی ادامه داد:‌ هر سه این بازیگران، ایفاگر نقش‌های اصلی سریال «زعفرانی» هستند و به مرور قرار است تا بازیگران دیگری نیز به این لیست اضافه شوند.

تهیه کننده سریال «سر به راه» درباره زمان کلید خوردن سریال جدید خود که قرار است از شبکه دو سیما به روی آنتن رود، گفت: به احتمال فراوان این سریال اوایل دی ماه کلید می‌خورد و لوکیشن اصلی‌مان نیز تهران و احیانا مشهد خواهد بود.

در خلاصه داستان سریال «زعفرانی» آمده است که: 99 درصد، کمی بیشتر و کمتر فرقی نمی‌کند. اگر زعفرانی باشی همه چیز درست پیش می‌رود. خانواده ناصر و نسرین که زندگی‌شان عطر و طعم زعفرانی دارد، از این قاعده مستثنی نیستند.اگر چه صد تا دوست  دارند و البته یک دشمن...

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به: حامد محمدی کارگردان، سعید جلالی و حامد محمدی نویسنده،سهیل نوروزی تصویربردار،مرتضی اصلان زاده صدابردار،مانی اسکندری گریم،محسن غلامی طراح صحنه و لباس،مهدی حسینی وند تدوین،مجتبی خادم زاده برنامه ریز، امیر جزینی دستیار اول کارگردان، اصلان مرتضایی مدیر تولید و ... اشاره کرد.

 

اخبار فرهنگی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------