حاشیه های دو شب کنسرت رضا صادقی + تصاویر



اخبار , اخبار فرهنگی , کنسرت رضا صادقی

اخبار فرهنگی - حاشیه های دو شب کنسرت رضا صادقی + تصاویر

شامگاه ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه، «رضا صادقی» آخرین کنسرت سال ۹۲ خود را به همراه گروه مشکی پوشان در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه برد. ...

در این برنامه که به همت موسسه «آوای هنر» (به مدیریت محمد جلیل پور) برگزار می شد این خواننده به اجرای گلچینی از آثار منتشر شده خود پرداخت. این خواننده با قطعه «داشتم فراموشت می کردم» روی صحنه آمد و همچون همیشه چند قطعه اول کنسرتش را به صورت ایستاده اجرا نمود و در همان اوایل برنامه اش از همه حضار خواست که به احترام تمام شهدای جنگ تحمیلی و بزرگان تاریخ هنر ایران، از جمله استاد بابک بیات، خسرو شکیبایی، ناصر عبداللهی و فروغ فرخزاد به مدت پانزده ثانیه به صورت ایستاده به تشویق این بزرگان بپردازند.

 

او در ادامه قطعاتی چون «عاشقتم، مشکی رنگ عشقه، کفش آهنی و ...» اجرا شد و صادقی یک قطعه جدید به نام «غرور» را هم برای اولین بار در این کنسرت اجرا کرد. در همان اوایل برنامه بود که صادقی رو به حضار گفت :«امشب دوست خوبم «دارا دارایی» قطعه ای را برای این کنسرت تنظیم کرده که چوتمی دانم همه شما آنرا دوست دارید پس لطفا حتما با من همخوانی کنید.» قطعه «مرغ سحر» با گیتار و ویلن در سالن اجرا شد و مخاطبان این خواننده استقبال جالب توجهی از آن داشتند و به همخوانی با این خواننده پرداختند.

 

صادقی در ادامه برنامه اش، از همزمانی این کنسرت با روز جهانی زن ابراز خوشحالی کرد و گفت: «هرگز موافق این مثل قدیمی نبوده ام که :پشت هر مرد موفق، یک زن موفق قرار دارد». اعتقاد دارم که در کنار هر مرد موفق، زنی موفق و فداکار حضور داشته که توانسته پیشرفت داشته باشد.» صادقی همچنین قطعه ای از این اجرا را به تمام زنان و مادران ایرانی تقدیم کرد. اجرای قطعاتی چون «خدا با منه» و «نترس» بخش بعدی برنامه این خواننده را تشکیل می دادند.

 

در ادامه صادقی قبل از شروع ترانه بعدی خود گفت: «همیشه در زندگی ام چهار ستاره درخشان بوده که همیشه به آنها افتخار کرده ام. اول اینکه خدایی دارم که بزرگی اش برایم ثابت شده. دوم دختر کوچولوی خودم «تیارا» که این روزهایم را غرق در عشق و لذت کرده. ایرانی بودن برایم بزرگ ترین افتخار بوده و سرانجام اینکه زاده بندر ام و پرچم بندر بالاست!» این خواننده با این مقدمه و با سولو نوازی عود «مرتضی کریمی» قطعه ای بندی را در سالن اجرا کرد که با همراهی جالب همه حاضرین در سالن رو به رو شد.

 

خواننده آلبوم «همین...» قطعه «روم نمیشه» را هم در اواخر برنامه اش به همه عشق های پاک نوجوانی تقدیم کرد و در اواسط این اجرا و در حالی که نوازنده ها ریتم را با سازهایشان حفظ کرده بودند گفت: «دوم دبستان بودم که برای اولین بار عاشق شدم. همه عزم خود را جذم کردم که عشق ام را بیان کنم و برای ابراز این عشق مصمم بودم.

 

نزدیک معلم ام شدم و گفتم : خانم معلم من شما را خیلی دوست دارم. ایشان هم با نهایت خونسردی گفت من هم تو رو همه همکلاسی هایت را دوست دارم. جواب ایشان خیلی به من بر خورد و من حس کردم که عشق پاک من مورد بی مهری قرار گرفته است. با اخم هایی در هم جدی تر جلو رفتم و رو به خانم معلم مان گفتم : من ولی به قدری عاشق شما هستم که می خواهم با شما ازدواج کنم! و در همین لحظه بود که اولین سیلی عاشقانه زندگی ام را از ایشان خوردم و...» این خاطره صادقی خنده خیلی ها را در سالن در آورد و باعث شد همه با لبخندی بر لب ادامه برنامه را نظاره گر باشند.

 

حاشیه ها:
* مسئولین روابط‌عمومی و حراست سالن میلاد نمایشگاه بین المللی همکاری جالب توجه و مسئولانه ای را با اهالی رسانه در این برنامه داشتند که این همکاری با تقدیر اهالی رسانه و عکاسان وخبرنگاران حاضر در جمع رو به رو شد.

 

* پویا نیک پور رهبری ارکستر گروهمشکی پوشان را بر عهده داشت و نوازنده های سرشناس و متبحری چون : «آرش مقدم، حسین شریفی، دارا دارایی، علی شهبازی، علیرضا میر آقا، مرتضی کریمی، میلاد عالمی و ...» رضا صادقی رادر این اجرا همراهی کردند.

 

* در اوایل برنامه قطعه «وایسا دنیا» بارها از سوی یکی از دوستداران این خواننده برای اجرا درخواست شد و صادقی در واکنشی جالب رو به این هوادار گفت: «نمی توانم راستش را به شما نگویم ولی اجازه نمی دهند این قطعه را اجرا کنیم. دروغ نمی توانم بگویم به شما.»

 

* صادقی در حین اجرای برنامه اش از اجرای برنامه اش در شهر لندن در ایام نوروز خبر داد.


* زیبا بروفه، عماد طالب زاده، بابک صحرایی، شهاب رمضان، پوریا حیدی، مهران خالصی، آرون حسینی، بهاره و ترانه مکرم، مهدیه و مهلا عرب و ژیلا صادقی از جمله مهمانان این کنسرت بودند

 

اخبار , اخبار فرهنگی , کنسرت رضا صادقی

 

اخبار , اخبار فرهنگی , کنسرت رضا صادقی

 

اخبار , اخبار فرهنگی , کنسرت رضا صادقی

 

اخبار , اخبار فرهنگی , کنسرت رضا صادقی

 

اخبار فرهنگی - جام جم آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------