آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

مروری بر کاراکتر بازیگران زن در سریالهای طنز نوروزی + تصاوير



اخبار فرهنگی - مروری بر کاراکتر بازیگران زن در سریالهای طنز نوروزی + تصاوير

کدام یک از بازیگران زن در سریالهای نوروزی نقشی ماندگار در ذهن مخاطب ایفا می کنند

اخبار ,اخبار فرهنگی ,بازیگران زن در سریالهای طنز نوروزی

 

به گزارش سینما خبر ، در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون بازیگران زن موفقی داریم که سالهاست با کارکترهای متفاوت کمدی یا در نقش جدی ظاهر می شوند برخی از آنها در حال حاضر پیشکسوت شدند و همپای بازیگران فرهیخته مرد در یک رقابت تنگاتنگ در این عرصه از هنر پیش رفته اند.

 

در سریالهای نوروزی نیز برخی از بازیگران زن مطرحی هستند که به طور ثابت سالهاست از مخاطبان خود در این ایام با ایفای نقش  چه جدی و چه کمدی میزبانی می کنند؛ به ا ین بهانه ما  در این گزارش مروری بر کاراکترهای زن در سریالهای نوروزی سال جاری داریم.

 

 پایتخت 3

در سریال پایتخت 3 به بازیگر زن مطرحی که می توان از آن نام برد "ریما رامین فر" است. او که با کاراکتر "هما" در سه سری از پایتخت به خوبی ارتباط بر قرار کرده است با اینکه این سریال یک سریال طنز محسوب می شود و ریما رامین فر در اصل یک نقش طنز را در این سریال ایفا نمی کند اما در کناردیگر کاراکترها وی در نقش "هما" همسر محسن تنابنده (نقی معمولی) به خوبی درخشیده است و در ذهن مخاطب ماندگار شده است.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,پایتخت 3

خوب بد زشت

در سریال نوروزی خوب بد زشت که از شبکه دو سیما روی آنتن می رود با بازیگران زن مطرحی همچون بهاره رهنما و بهنوش بختیاری همراه است که سالها در عرصه طنز نیز فعالیت داشته اند و با چهره طنز شناخته شده اند.  

 

در این سریال آنها که برای اولین بار نام اصلی خود ظاهر شده اند، هر یک در جای خود می توانند مخاطب را میخکوب کنند بهاره رهنما که اخیرا نیز در سریال "پژمان" نقش خواهر پژمان را ایفا می کرد آنجا نیز به خوبی درخشید و حال در این سریال در قالب یک نقش جدی اما با چاشنی لبخند بار دیگر به طور قطع کاراکتر خود را ماندگار خواهد کرد.

 

همچنینن بهنوش بختیاری نیزی که سالهاست در سریالهای کمدی ایفای نقش می کند این بار با ظاهر زن امروزی  که دائما در فضای مجازی سیر می کند. قصد دارد یامی را به زبان طنز فرهنگ سازی کند.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,خوب بد زشت

روزهای بد، به در

در "روزهای بد به در" کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما، گرچه با وجود بازیگران مرد کمدی که در آن ایفای نقش می کنند و در چاشنی طنز حضور قابل توجهی دارند اما وجود بازیگر زن مطرحی همچون مریم جلالی را نباید دست کم گرفت  او که در سریالهای طنز مناسبتی ایام نوروز و رمضان چند سالی است از مخاطب میزبانی می کند.

 

مریم جلالی همیشه در سریالهای طنز نقش جدی را ایفا می کند اما در کاراکترهای مختص به خود طوری ظاهر می شود که می توان از او حتی به عنوان یک زن کمدی یاد کرد وی  اینبار نیز در سریال روز های بد به در  در نقش خانم صدیق شریف سرایدار یک مدرسه و مادری مسئول ظاهر شده است.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,روزهای بد به در

ما فرشته نیستیم

در سریال "ما فرشته نیسیتم" که با موضوع چند زندانی همراه است زندانیانی که در شب عید مرخصی گرفته اند و... نکته جالب توجه اینست که در کنار بازیگران مرد مطرح و موفق و کمدی همچون علی صادقی برزو ارجمند ، محمد رضا شریفی نیا  و...

 

بازیگر زنی همچون گوهر خیر اندیش که دیگر در عرصه بازیگری از او می توان به عنوان یک پیشکسوت نام برد کاراکتر خود را حقیقتا به رخ بیننده می کشاند او در نقش زن زندانی ،  خلافکار و شاید هم بتوان گفت یک گنده لات ظاهر شده است.

 

اما به غیر از وی خالی از لطف است که به کاراکتر شهره لرستانی  اشاره نکنیم  او نیز همچون کارهای کمدی گذشته خود مانند دارا و ندار، سه پنج دو، اولین انتخاب با کاراکتری طنز ماننده همیشه چاشنی خنده را بر لب بیننده می نشاند.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی ,ما فرشته نیسیتم

 

بنابر این گزارش، حال باید گفت با توجه به روند کار و کاراکتر بازیگران زن کمدی و مطرح سریالهای طنز نوروزی امسال ، در یک رقابت سخت کدام یک موفق تر عمل می کنند یا حتی باید گفت کدام یک نقشی ماندگارتر در ذهن مخاطب به جای می گذارند!؟

اخبار فرهنگی - سینماخبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------