همکاری کریس تاکر با جکی چان ادامه دارد/ بازی در «ساعت شلوغی ۴»



ریس تاکر ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
کریس تاکر می‌گوید در «ساعت شلوغی ۴» قطعا با جکی چان بازی می‌کند. 

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، در حالی که جکی چان چندی پیش اعلام کرد «ساعت شلوغی ۴» رسما در حال ساخت است، حالا کریس تاکر هم‌بازی وی در فیلم‌های قبلی، گفته قطعا در فیلم چهارم هم با وی خواهد بود چون عاشق کار با جکی چان است.

 

تاکر گفت: ما در حال حاضر داریم درباره «ساعت شلوغی ۴» صحبت می‌کنیم و اواخر همین امشب با کارگردان ملاقات می‌کنم تا درباره فیلمنامه صحبت کنیم.

 

هنوز هیچ جزییاتی درباره این فیلم اعلام نشده است. با این حال تاکر به تازگی در مصاحبه مطبوعاتی درباره فیلم «هوا» که با بن افلک در آن همکاری کرده فیلم «ساعت شلوغی ۴» را در میان پروژه‌های بعدی‌اش نام برد.

 

وی گفت: خواهید دید که چیزهای خوب زیادی در راه است و این فیلم در سطح دیگری خواهد بود و من برایش خیلی هیجان‌زده هستم چون قرار است چیزی نباشد که به طور معمول می‌بینید. من عاشق کار با جکی چان هستم و فکر می‌کنم چیزی خواهد شد که واقعا دوست خواهید داشت.

 

سال‌هاست که درباره ساخته شدن فیلم چهارم «ساعت شلوغی» حرف زده می‌شود. تاکر در سال ۲۰۱۸ نیز بارها تاکید کرده بود که فیلم چهارم در راه است و جکی چان هم کاملا برای آن آمادگی دارد.

 

هر ۳ فیلم «ساعت شلوغی» توسط برت رتنر کارگردانی شدند؛ اما وی در سال‌های اخیر متهم به بد رفتاری با چندین زن شد و کمپانی برادران وارنر همه روابط خود را با وی قطع کرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------