فیلم وسترن پدرو آلمادوار در جشنواره کن دیده می‌شود



 فیلم وسترن,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

مهر به نقل از روایتی نوشت: پدرو آلمادوار فاش کرد که فیلم وسترن وی در ماه می سال آینده برای اولین بار در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۳ به نمایش درمی‌آید.

 

فیلم «راه عجیب زندگی» فیلم کوتاه وسترنی که با بازی پدرو پاسکال و ایتن هاوک توسط پدرو آلمادوار ساخته می‌شود برای اولین بار در جشنواره فیلم کن دیده خواهد شد.

 

آلمادوار که خودش این خبر را در یک پادکست سینمایی اعلام کرد، این فیلم نیم ساعته را وسترنی عجیب خواند که در آن شخصیت‌های پاسکال و هاوک با هم دوست هستند و در موقعیتی یکسان، رفتارهای متفاوتی را برمی‌گزینند.

 

آلمادوار گفت: از آنجا که وسترن یک ژانر مردانه است، این فیلم هم روابط عمیق مردانه را تصویر می‌کند. همه عناصر وسترن در آن وجود دارد؛ از تفنگچی گرفته تا مزرعه‌داری و کلانتر، اما در عین حال یک دیالوگ عجیب از روابط ۲ دوست را تصویر می‌کند که فکر نمی‌کنم تاکنون دریک فیلم وسترن به آن توجه شده باشد.

 

این فیلم کوتاه به زبان انگلیسی فیلمبرداری شده و در کمپانی «ال دسو» که متعلق به برادران آلمادوار در مادرید است، ساخته شده است.

 

«راه عجیب زندگی» با مردی به نام سیلوا شروع می‌شود که سوار بر اسبی از بیابان می‌گذرد تا به ملاقات کلانتر جیک برود. ۲۵ سال پیش، این ۲ مرد به عنوان افراد مسلح اجیر شده با هم کار می‌کردند. سیلوا به بهانه ملاقات دوباره با دوست دوران جوانی خود می‌آید، اما صبح روز بعد کلانتر جیک به او می‌گوید که دلیل واقعی دیدار او خاطرات دوستی قدیمی آنها نیست.

 

آلمادوار پیشتر هم گفته بود نام فیلم را از ترانه‌ای قدیمی که یک خواننده محلی پرتغالی سروده و خوانده بود برداشته و در این شعر مفهوم اصلی این است که غریب‌تر از کسی که خود را نادیده می‌گیرد وجود ندارد.

 

آلمادوار آخرین بار با «مادران موازی» در سال ۲۰۲۱ در سینماها حضور داشت. او پس از فیلم کوتاه «صدای انسانی» در سال ۲۰۲۰ اکنون یک فیلم کوتاه دیگر در دست ساخت دارد.

 

فیلمبرداری این فیلم مرداد امسال در جنوب اسپانیا انجام شد و اکنون مراحل پس از تولید را می‌گذارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------