ستاره سینما در اوج شهرت به کلاس بازیگری رفت و بدترین نمره را گرفت!



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,ستاره سینما
بازیگر مشهور هالیوود در زمانی که در حال بازی در فیلم «۱۲۷ ساعت» بود در تست بازیگری شرکت کرد و پایین‌ترین نمره را گرفت.

 به  گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،جیمز فرانکو بازیگر و کارگردان مشهور هالیوودی بازیگری را از اواخر سال ۱۹۹۰ با ظاهر شدن در سریال‌های کوتاه و زنده تلویزیونی و فیلم‌هایی مخصوص جوانان شروع کرد و جایزه بهتری بازیگر مرد فیلم‌های تلویزیونی را دریافت کرد او اولین فعالیت جدی خود را در سال ۲۰۰۰ تجربه کرد و در سال ۲۰۰۱ نیز توانست با ایفای نقش در فیلم جیمز دین نامزد جوایز امی بشود و همچنین جایزه گلدن گلوب را دریافت کند.

 

او بعد از بازی در سه فیلم مرد عنکبوتی، که فروشی ۸۰۰ میلیون دلار را به همراه داشت، با ایفای نقش هری آزبورن به شهرت جهانی رسید و فیلم‌های زیادی به وی پیشنهاد شد که ازجمله آن می توان به آناپولیس، قطار آناناس و اوز بزرگ و قدرتمند اشاره کرد.

 

او در سال ۲۰۱۰ در یک کلاس بازیگری ثبت نام کرد که معلم آن کلاس به وی نمره «D» را داد که پایین‌ترین نمره بازیگری محسوب می شود این در حالی بود که جیمز فرانکو در حال بازی در فیلم «۱۲۷ ساعت» بود و برای بازی در آن فیلم نامزد اسکار و گلدن گلوب شد.‌این فیلم  داستان واقعی یک کوهنور را روایت می کند که یک تخته سنگ روی دست وی می‌افتد و او در یک دره گیر می‌افتد که در نهایت با بریدن دست خود توانست از این مخمصه جان سالم به در ببرد. این فیلم و بازی فرانکو بسیار مورد تحسین قرار گرفت و امتیاز ۹۳ را از نگاه منتقدین دریافت کرد.

 

او در نویسندگی نیز دستی بر آتش دارد و در سال ۲۰۱۰ کتابی به نام پالو آلتو را منتشر که نظرات متفاوت منتقدان را به همراه داشت.

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------