اکران فیلم کوتاه «یک رابطه ساده» در نیویورک آمریکا



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,اکران فیلم کوتاه
فیلم کوتاه «یک رابطه ساده» ساخته شاهین حیدری به جشنواره فیلم بیباپ ۲۰۲۰ نیویورک راه یافت. 

یک رابطه ساده در ماه ژوئن ۲۰۲۰ در جشنواره فیلم کوتاه بی‌باپ (the bebop cannel content festival) نیویورک آمریکا اکران عمومی خواهد داشت. این اولین حضور جهانی فیلم جدید این فیلمساز است.

 

این فیلم کوتاه به بررسی مسئله ای مشترک از دو نگاه و زوایای دید متفاوت بنا بر جبر زمان و مکان هر شخص می پردازد، جبر زمان و مکانی که می تواند نگاه، تصمیم و حتی انتخاب های ما را تغییر دهد. چیزی که در جایی پیش پا افتاده است در جای دیگری از کره زمین می تواند مایحتاج یک انسان باشد.

 

جشنواره فیلم کوتاه بی‌باپ، جشنواره ای منحصر به فرد است که بخشی از آن هم به فیلم های منتخب و مجموعه فیلم های منتشر شده در فضای اینترنت جایزه می دهد. این جشنواره چهار روزه از ۴ تا ۷ ژوئن (۱۵ تا ۱۸ خرداد ۹۹) در منطقه هارلم نیویورک برگزار می شود.

 

شاهین حیدری نویسنده و کارگردان فیلم کوتاه یک رابطه ساده در سال ۲۰۱۹ با فیلم کوتاه بیگانه جیغ می کشد در ۳ جشنواره جهانی حضور یافت و در جشنواره the lift off sessions ۲۰۱۹ - london  نامزد بهترین فیلم شد.

 

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: شاهین حیدری،تهیه کننده: آذر زندی، بازیگران: محمدجواد لشگری و فردین حکیمی،فیلمبردار: مهرداد اصفهان پور، دستیار فیلمبردار: امیر برمایون، طراح چهره پردازی: فاطمه قمری، اجرای چهره پردازی: امیرعلی قمری، تدوین و طراح پوستر: شاهین حیدری، صدابردار: جابر انصاریان، صداگذار: سامان شهامت، اصلاح رنگ و نور: سامان مجد وفایی – آرش کاظم زاده، مسترینگ: مهدی فرهنگ، طراح صحنه و لباس: فراز مدیری، دستیار صحنه و لباس: اصغر امامی، دستیار کارگردان: گلنوش انصاری– آیدا والهی، مدیر تولید: فرزام قاسمیان، منشی صحنه: ماندانا حیدری، مترجم زبان: سومالی فاطیما عمر بادماه، مترجم زبان انگلیسی: مرتضی امیری، عکاس: فوژان پارسا.

 

 ایرنا  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------