رئیس آکادمی اسکار ابقا شد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, اسکار
«دیوید روبین» برای دومین سال پیاپی به عنوان رئیس آکادمی علوم و هنر‌های سینمایی اسکار انتخاب شد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای هیئت مدیره آکادمی علوم و هنر‌های سینمایی اسکار «دیوید روبین» را که سال گذشته به عنوان رئیس این نهاد سینمایی انتخاب شده بود، برای مدت یک سال دیگر به عنوان رئیس آکادمی انتخاب کردند.

 

روبین که مسئول انتخاب بازیگر در سینما و تلویزیون است، روز گذشته (چهارشنبه، ۲۹ جولای) برای انتخاب بازیگران سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» نامزد جایزه امی شد. او در سال ۲۰۱۷ برای همین سریال برنده جایزه امی شده بود.

 

او که سی‌وپنجمین رئیس آکادمی اسکار است، در طول یک سال گذشته در رأس آکادمی فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرد. از جمله اتفاقات مثبت در یک سال گذشته می‌توان به اعطای جایزه اسکار به فیلم کره‌ای «اَنگل» به عنوان اولین فیلم غیرانگلیسی‌زبان برنده اسکار شاخه بهترین فیلم و همچنین افزایش تنوع نژادی و جنسیتی در میان اعضای آکادمی اشاره کرد.

 

آکادمی اسکار به دلیل شیوع ویروس کرونا از ماه مارس تعطیل است و همچنین بحران کرونا آکادمی را ناگزیر به ایجاد تغییراتی در قوانین پذیرش آثار در شاخه‌های مختلف کرد و تاریخ برگزاری مراسم اعطای جوایز اسکار نیز به همین دلیل به ۲۵ آوریل ۲۰۲۱ افتاد.

 

انتخابات ریاست آکادمی اسکار هرساله برگزار می‌شود و هر فرد می‌تواند تا سه سال پیاپی این مسئولیت را عهده‌دار باشد. بر اساس قوانین جدید اسکار، هر فرد می‌تواند برای دو دوره سه ساله در هیئت مدیره آکادمی حضور داشته باشد و پس از آن با یک وقفه دو ساله می‌تواند به شرط انتخاب مجدد به جمع اعضای هیأت مدیره بپیوندد.

 

از مهم‌ترین فیلم‌هایی که «دیوید روبین» وظیفه انتخاب بازیگر آن‌ها را بر عهده داشته، می‌توان به فیلم برنده اسکار «بیمار انگلیسی»، «مردان سیاه‌پوش» (۱۹۹۷)، «عروسی بهترین دوست من» (۱۹۹۷)، «کوهستان سرد» (۲۰۰۳)، «جاذبه» (۲۰۱۳)، «وحش «(۲۰۱۴)، «ترومبو» (۲۰۱۵) و «قوانین اعمال نمی‌شوند» (۲۰۱۶) اشاره کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------