آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

جولین مور به گروه بازیگران فیلم اقتباسی «اوان هنسن عزیز» پیوست.



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,جولین مور
جولین مور به گروه بازیگران فیلم اقتباسی «اوان هنسن عزیز» پیوست.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، جولین مور به گروه بازیگران «اوان هنسن عزیز» پیوست تا در نقش هایدی هنسن مادر اوان هنسن جلوی دوربین برود.

 

این فیلم که برای یونیورسال پیکچرز ساخته می‌شود برمبنای نمایشی موزیکال و برنده جایزه تونی به همین نام که سال ۲۰۱۶ در برادوی روی صحنه رفت، شکل می‌گیرد. داستان فیلم درباره یک پسر دبیرستانی دچار اضطراب اجتماعی است که پس از آنکه خانواده یکی از همکلاسی‌ها به اشتباه نامه او را به جای نامه پسرشان که خودکشی کرده می‌گیرند، دچار مجموعه‌ای از دروغ‌ها می‌شود.

 

یونیورسال امتیاز ساخت فیلم بلندی از این نمایشنامه را سال ۲۰۱۸ به دست آورد. این فیلم را استفن چبوسکی کارگردانی می‌کند و استیون لویسنون که نویسنده نمایشنامه موزیکال نیز بود، نویسنده فیملنامه آن است.

 

مارک پلت تهیه کننده «لالا لند» و آدام سیگل این فیلم را تهیه می‌کنند.

 

انتظار می‌رود بن پلت که بازیگر نقش اصلی در نمایش بود و برای اجرایش برنده جایزه تونی شد، در نقش اصلی جلوی دوربین برود. او فرزند مارک پلت است.

 

هفته پیش اعلام شده بود که امی آدامز در نقش سینتیا مورفی مادر کانر و زویی مورفی از دیگر بچه‌های دبیرستان بازی می‌کند. آماندا استنبرگ نیز در نقش مدیر مدرسه جلوی دوربین می‌رود.

 

جولین مور برنده اسکار ۲۰۱۵ برای فیلم «هنوز آلیس» شد. وی برای «شب‌های خوشی»، «پایان رابطه»، «دور از بهشت» و «ساعت‌ها» نیز نامزدی اسکار را کسب کرده است. وی به زودی با زندگینامه گلوریا استاینم در فیلمی با عنوان «گلوریا» که ۳۰ سپتامبر از سوی آمازون منتشر می‌شود، دیده خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------