آدام سندلر با کارگردان «چرنوبیل» به فضا می‌رود



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,آدام سندلر
 آدام سندلر در یک فیلم سینمایی که توسط کارگردان سریال «چرنوبیل» ساخته خواهد شد، نقش آفرینی می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ددلاین، آدام سندلر بعد از نقش آفرینی برای نتفلیکس در فیلم سینمایی «الماس‌های نخراشیده»، در فیلم دیگری که احتمالا در فصل جواز موفق خواهد بود نقش آفرینی می‌کند. او برای بازی در فیلمی سینمایی از کمپانی نتفلیکس که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده به توافق رسیده است.

 

این پروژه با اقتباس از رمان «فضانورد بوهیمیا» نوشته جاروسلاف کالفار ساخته می‌شود. یوهان رنک با سابقه بردن جایزه امی برای سریال «چرنوبیل»، کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته است و فیلمنامه نیز توسط کولبی دی نوشته می‌شود.

 

داستان فیلم در مورد فضانوردی است که به مرز کهکشان فرستاده می‌شود تا نوعی از خاک باستانی را جمع آوری کند. زمانی که او در فضاست صدایی راز آلود با وی صحبت می‌کند که گویا صدای موجودی است که به اوایل خلقت تعلق دارد.

 

در سال‌های اخیر بعد از قراردادی که در ۲۰۱۵ امضا شد، رابطه سندلر و کمپانی نتفلیکس افزایش پیدا کرده است. او در فیلم‌های کمدی این کمپانی مثل «راز جنایت» و «هالووین هیوبی» بازی کرده و همینطور قرار است در فیلم «شیاد» نیز بازی کند. سندلر سال گذشته برای «الماس‌های نخراشیده» جایزه بهترن بازیگر مرد جوایز فیلم‌های مستقل را دریافت کرد.

 

رنک بعد از ساخت سریال «چرنوبیل» برای شبکه HBO بسیار مورد توجه قرار گرفت و برای آن جایزه امی بهترین سریال کوتاه و همینطور بهترین کارگردانی را دریافت کرد. او در سریال‌های دیگری مثل خط خون از کمپانی نتفلیکس، برکینگ بد از شبکه AMC، و وایکینگ‌ها از شبکه هیستوری حضور داشته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------