مثلث بازیگران اسکاری در «چیز‌های کوچک»



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,بازیگران اسکاری
تصاویری از فیلم سینمایی «چیز‌های کوچک» منتشر شده که نشان می‌دهد، دنزل واشینگتن به همراه رامی مالک و جرد لتو در آن بازی می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، دنزل واشینگتن و راملی مالک در فیلم «چیز‌های کوچک» بازی خطرناکی را با جرد لتو آغاز می‌کنند. این سه برنده اسکار در این فیلم مهیج و روانشناختی به کارگردانی و نویسندگی جان لی هنکاک در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

 

رامی مالک برای فیلم سینمایی «حماسه کولی» جایزه بهترین بازیگر مرد و جرد لتو برای «باشگاه خریداران دالاس» جایزه اسکار بهترین نقش مکمل مرد را دریافت کرده‌اند. دنزل واشینگتن نیز با فیلم «روز تمرین» و «افتخار» به ترتیب جایزه بهترین بازیگر نقش اصلی و نقش مکمل مرد را دریافت کرده است.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,بازیگران اسکاری

در این فیلم دنزل واشینگتن نقش جانشین کلانتر یک منطقه را بازی می‌کند و درگیر ماجرای دنبال کردن و تحقیق درباره یک قاتل سریالی می‌شود که در لس آنجلس رعب و وحشت ایجاد کرده است. شخصیت جیم باکستر با بازی رامی مالک در رأس این تحقیقات قرار دارد. صوفیا واسلیوا، تری کینی، مایکل هیات، جیسون جیمز ریشتر و کریس بائر از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,بازیگران اسکاری

«چیز‌های کوچک» قرار است ۲۹ ژانویه ۲۰۲۱ اکران شود و از آنجا که کمپانی برادران وارنر توزیع‌کننده آن است، همزمان با اکران سینمایی در سرویس نمایش آنلاین HBO Max نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------