تصویربرداری «نوروز رنگی» به حرم امام رضا رسید



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,نوروز رنگی
مدیرتولید سریال «نوروز رنگی» درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه سخن گفت.  

سیدمحمدمهدی مرتضوی مدیرتولید مجموعه تلویزیونی «نوروز رنگی» در گفتگو با ما با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۸۰ درصد از این مجموعه به کارگردانی و نویسندگی علی مسعودی و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان دوربین رفته است، بیان کرد: پس از پایان تصویربرداری این مجموعه تا یک ماه آینده مراحل پس تولید کار آغاز خواهد شد.

 

وی ادامه داد: تا پایان کار در شهر مشهد خواهیم بود و طی روزهای آینده در حرم امام رضا (ع) تصویربرداری خواهیم داشت البته کار سخت است چراکه قرار است حرم دهه ۶۰ را به نمایش بگذاریم و برای این کار از صحن های قدیمی استفاده خواهیم کرد.

 

مرتضوی درباره شبکه پخش این مجموعه تصریح کرد: این سریال تولید سیمافیلم است و این مجموعه تصمیم می گیرد چه زمانی سریال پخش شود. همچنین هنوز شبکه پخش کننده «نوروز رنگی» مشخص نیست.

 

مدیر تولید سریال «نوروز رنگی» با اشاره به اینکه بازی هیچ کدام از بازیگران هنوز به پایان نرسیده است، مطرح کرد: همه بازیگران این مجموعه تا پایان کار همراه ما خواهند بود. همچنین به تازگی نیز بازیگرانی از جمله شاهو رستمی، پریسا مقتدی، الهه جعفری، حدیثه زارعی و سیمین بهفر به کار پیوسته اند.

 

مرتضوی با بیان اینکه تدوین همزمان با کار پیش می رود، گفت: تاکنون ۴۰ درصد از «نوروز رنگی» توسط شوکا زندباف تدوین شده است.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین کارهای ساخت موسیقی در حال انجام است و صداگذاری قسمت های ابتدایی نیز احتمالا از هفته آینده آغاز خواهد شد.

 

چندی پیش سریال «نوروز رنگی» به «هشت آباد» تغییر نام داده بود اما هنوز مشخص نیست که کدام نام برای سریال در زمان پخش قطعی خواهد شد.

 

داستان این مجموعه از اسفند ۶۶ تا ۱۴ فروردین ۶۷ روایت و حال و هوای جوان‌ها و نوجوان‌ها در آن سال‌ها نمایش داده می‌شود.

 

یوسف تیموری، داریوش سلیمی، رابعه اسکویی، هادی عامل هاشمی، جواد خواجوی، شهرام قائدی، محمد اسلامی، سینا رازقی، حمیدرضا حافظ شجره و…از جمله بازیگران «نوروز رنگی» هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------