«خاطره پردازی» هیو جکمن اکران می‌شود



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, هیو جکمن
کمپانی برادران وارنر تاریخ اکران فیلم سینمایی «خاطره پردازی» با حضور هیوجکمن را اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی برادران وارنر تاریخ سوم سپتامبر ۲۰۲۱ را برای انتشار فیلم «خاطره پردازی» با بازی هیو جکمن انتخاب کرده است.

 

این فیلم سینمایی علمی تخیلی و اکشن به کارگردانی لیسا جوی که تندی نیوتون، کلیف کورتیس نیز در آن نقش آفرینی می‌کنند، در سینما‌ها اکران خواهد شد و به صورت همزمان در سرویس نمایش آنلاین HBO Max به نمایش گذاشته می‌شود. این فیلم اولین تجربه کارگردانی جوی محسوب می‌شود.

 

برادران وارنر اوایل امسال اعلام کرد که تمامی آثار سینمایی اش در سال ۲۰۲۱ را به صورت همزمان در سرویس نمایش آنلاین و سینما‌های آمریکا اکران خواهد کرد. حرکتی که باعث کوتاه‌تر شدن مدت نمایش فیلم‌ها در سینماها نسبت به زمان عادی می‌شود.

 

در این محصول برادران وارنر، هیو جکمن در نقش یک محقق خصوصی ذهن به نام نیک بنیستر نقش آفرینی می‌کند که به مراجعه کنندگان خود کمک می‌کند خاطرات از دست رفته خود را به یاد بیاورند. اما با سر رسیدن یک فرد جدید به نام مائه با بازی ربکا فرگوسن؛ زندگی‌اش برای همیشه دچار تغییر می‌شود. او در تلاش برای کمک به بیمار جدیدش، دسیسه‌ها و مواردی را کشف می‌کند و نهایتا باید به این سوال پاسخ دهد که برای محافظت از عزیزانش تا کجا پیش می‌رود؟

 

ماریا تاویرا، دنیل وو، موژان آریا، برت کولن، ناتالی مارتینز و آنجلا سارافیان و نیکو پارکر از دیگر عوامل این فیلم سینمایی هستند. لیسا جوی، به همراه جاناتان نولان، آرون رایدر تهیه کنندگان این پروژه هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------