«پلنگ سیاه ۲» ایالت جورجیا را تحریم نمی‌کند



پلنگ سیاه ۲,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
کارگردان فیلم «پلنگ سیاه ۲» اعلام کرد که فیلمبرداری اثر مارولی اش همچنان در ایالت جورجیا انجام خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، رایان کوگلر کارگردان فیلم سینمایی «پلنگ سیاه» روز جمعه اعلام کرد که بر خلاف مخالفتش با محدودیت‌های انتخاباتی و رای گیری در ایالت جورجیا، فیلمبرداری دنباله «پلنگ سیاه» را در همین ایالت ادامه خواهد داد. محدودیت‌های رای گیری در این ایالت باعث شده فیلم های زیادی آن را تحریم کنند و پروژه‌های سینمایی خود را از جورجیا بیرون ببرند.

 

بر مبنای مقررات جدیدی که فرماندار جمهوری‌خواه ایالت جورجیا امضا کرده، زمان رای گیری غیابی کوتاه‌تر شده و لازم است آن هایی که غیابی رای می‌دهند هویت خود را اثبات کنند. همچنین تعداد صندوق‌های رای کاهش یافته و پخش مواد غذایی و آب در صف رای‌گیری ممنوع اعلام شده است.

 

کوگلر در مصاحبه‌ای به ددلاین می‌گوید کنار گذاشتن جورجیا برای ساخت این فیلم سینمایی مستقیماً روی زندگی کسانی تاثیر خواهد گذاشت که در تولید آن مشارکت دارند. او گفت: خودم را با تحریم و بایکوت ایالت جورجیا درگیر نخواهم کرد.

 

کوگلر در حالی از این تصمیم می‌گوید که دو روز قبل از صحبت هایش، بیش از صد کمپانی و بازیگر هالیوودی از جمله جورج کلونی، و جی. جی آبرامز، مخالفت خود را با قوانین رای گیری در جورجیا و دیگر ایالت‌ها اعلام کردند. فعالان حقوق بشر و دیگر گروه‌ها معتقدند که این قوانین جوامع سیاه پوست و قومیت‌های خاصی را مورد هدف قرار می‌دهد.

 

«پلنگ سیاه» اولین فیلم ابرقهرمانی بود که با اکثریت تیم بازیگری سیاه پوست توانست بیش از ۱.۳ میلیارد دلار در گیشه جهانی بفروشد. این فیلم که چادویک بوزمن فقید در آن نقش آفرینی کرد به پرفروش‌ترین فیلم آمریکای شمالی در سال ۲۰۱۸ تبدیل شد.

 

ویل اسمیت و آنتونی فاکوا هم هفته گذشته اعلام کردند تولید فیلم سینمایی خود را که با موضوع برده داری است، در ایالت جورجیا انجام نخواهند داد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------