«آوای متال» و «روح»؛ برندگان جوایز اصلی انجمن صدای سینما



فیلم سینمایی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
فیلم سینمایی «آوای متال» و انیمیشن «روح» جوایز مهم انجمن صدای سینما در سال ۲۰۲۱ را دریافت کردند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، گروه ترکیب صدای فیلم سینمایی «آوای متال» طی پنجاه و هفتمین دوره جوایز CAS جایزه ترکیب صدای برجسته برای یک فیلم را از انجمن صدای سینما دریافت کرد. این فیلم در این زمینه بالاتر از فیلم‌هایی مثل «سگ تازی»، «منک»، «اخبار جهان» و «دادگاه شیکاگو ۷» قرار گرفت.

 

در این رویداد، «روح» هم از شاخه انیمیشن این جایزه را دریافت کرد و برای رسیدن به آن انیمیشن‌های دیگری مثل «شان گوسفنده:فارماگدون»، «به پیش»، «غارنشین‌ها ۲» و «تور جهانی ترول ها» را پشت سر گذاشته است.

 

گفتنی است در جوایز اسکار امسال دو بخش بهترین تدوین صدا و بهترین ترکیب صدا با یکدیگر ادغام شده و اکنون به نام بخش بهترین صدا شناخته می‌شوند. آکادمی فیلم‌های «سگ تازی»، «منک»، «اخبار جهان»، «روح» و «آوای متال» را در این بخش نامزد کرده است.

 

در بخش غیر سینمایی و یا سریال کوتاه هم جایزه‌ای به قسمت چهارم از مینی سریال «گامبی وزیر» داده شد. در بخش سریال‌های بلند (یک ساعته) هم «خانم میزل شگفت انگیز» این جایزه را دریافت کرد.

 

جوایز انجمن افتخاری تدویگران صدا هم برگزیدگان خود را در یک رویداد مجازی معرفی کرده و دربخش‌های اصلی آن فیلم‌های «روح»، «انگاشته» و «سگ تازی» موفق بودند. تمامی فیلم‌هایی که از این انجمن جایزه گرفته اند، نامزد اسکار نیز هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------