احتمال جراحی هریسون فورد در پی آسیب‌دیدگی در «ایندیانا جونز ۵»



 هریسون فورد ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
هریسون فورد برای درمان آسیب دیدگی اش در فیلم سینمایی «ایندیانا جونز ۵» به جراحی نیاز دارد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، هریسون فورد ممکن است به دلیل آسیب دیدگی در فیلمبرداری «ایندیانا جونز ۵» به عمل جراحی نیاز داشته باشد.

 

این بازیگر ۷۸ ساله زمانی که مشغول تمرین یکی از صحنه‌های اکشن این فیلم سینمایی بود، به شانه خود آسیب زد. گفته می‌شود صحنه اکشن یاد شده که در استودیو‌های پاین‌وود فیلمبرداری می‌شد، سکانسی مربوط به حرکت قطار بوده است.

 

جیمز منگولد کارگردان این فیلم سینمایی، تصمیم گرفته فعلاً بدون حضور هریسون فورد تا زمان بهبود کامل وی به فیلمبرداری ادامه دهد، اما به عوامل این فیلم سینمایی هشدار داده شده که تولید این فیلم می‌تواند به مدت چهار الی پنج هفته متوقف شود.

 

یکی از منابع نزدیک به این فیلم هم به مجله سان گفته است که یکی از آسیب‌های قدیمی هریسون فورد تشدید شده و برای به دست آوردن سلامتی خود باید جراحی شود. دیزنی هم در بیانیه‌ای آسیب دیدگی هریسون فورد از ناحیه شانه را تایید کرده است. این اولین بار نیست که هریسون فورد طی فیلمبرداری یک پروژه دچار آسیب دیدگی می‌شود. در سال ۲۰۱۵ وقتی او مشغول بازی در فیلم سینمایی «جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد» بود یک درب هیدرولیکی باعث شکستن و آسیب دیدگی پای او شد.

 

فورد برای پنجمین قسمت از مجموعه سینمایی «ایندیانا جونز»، در لوکیشن‌های مختلفی از جمله شمال انگلیس حضور داشته است. او مدتی پیش با حضور در یکی از رستوران‌های محلی برای خوردن غذا مورد توجه قرار گرفت.

 

هریسون فورد در این فیلم جدید در مقابل فیبی والر-بریج و مدس میکلسن بازی خواهد کرد. فورد آخرین بار این نقش را در فیلم سینمایی «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین» در سال ۲۰۰۸ بازی کرده بود. قسمت جدید این فیلم برای اکران در ژوئیه سال ۲۰۲۲ تنظیم شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------