قطع ارتباط خانم بازیگر با افرادی که واکسن نمی‌زنند



جنیفر آنیستون,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
جنیفر آنیستون، بازیگر سریال‌های «فرندز» و «مورنینگ شو» اعلام کرد که با کسانی که واکسن نزده‌اند یا اعلام نکرده‌اند که در مقابل کووید ۱۹ واکسینه شده‌اند، مراودات هفتگی خود را قطع می‌کند. او با این اعلام نظر واکنش‌هایی را برانگیخت. 

به گزارش همشهری آنلاین؛ آنیستون این اظهارات را در مجله (In Style) بیان کرد و تقریبا بلافاصله افراد در شبکه‌های اجتماعی به این گفته‌ها واکنش نشان دادند. او در استوری حساب تاییدشده اینستاگرام خود به این واکنش‌ها پاسخ داد.

 

ستاره سریال فرندز نظر شخصی را منتشر کرد که نوشته بود: «اما اگر او واکسن زده است، پس در امان است. درست است؟ پس چرا باید درباره افراد واکسن‌نزده اطرافش نگران بود؟» آنیستون در پاسخ به این نظر نوشت: «زیرا اگر واریانت (دلتا) را داشته باشید، هنوز هم می‌توانید آن را به من منتقل کنید.» او ادامه داد:«ممکن است کمی مریض شوم، اما در بیمارستان بستری نشوم و نمیرم. اما می‌توانم آن را به کسی بدهم که واکسن دریافت نکرده و شرایط جسمانی آسیب‌پذیری دارد. و بنابراین من زندگی آن‌ها را در معرض خطر قرار خواهم داد.»

 

آنسیتون در پایان گفت: «به همین دلیل است که من نگران هستم. ما نباید فقط نگران خودمان باشیم و نباید فقط به خودمان اهمیت دهیم.»

 

او همچنین تصویر دیگری با این نوشته منتشر کرد: «آنچه شما را نکشد، جهش‌یافته می‌شود و دوباره به سراغتان می‌آید.»

 

کووید ۱۹ هنوز می‌تواند به افرادی که واکسینه شده‌اند منتقل شود، اما واکسن از آسیب جدی یا مرگ محافظت می‌کند.

 

سال گذشته آنیستون نیز پس از به اشتراک گذاشتن تصویر تزئینات کریسمس به شکل «اولین بیماری همه‌گیر ما در ۲۰۲۰»، واکنش‌های شدیدی برانگیخته بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------