آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

۱۰ شخصیت انیمه‌ها که در طول داستان هر بار قوی‌تر از قبل می‌شوند



شخصیت انیمه‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
در دنیای انیمه، صدها شخصیت وجود دارند که در طول داستان، هربار قوی‌تر از قبل می‌شوند. این قوی‌تر شدن می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از تمرین‌های سخت گرفته تا یادگیری یک مهارت جدید یا دستیابی به یک جادو یا طلسم تازه که باعث افزایش قدرت آن‌ها در نبرد می‌شود. مخصوصا انیمه‌های شونن و سینن در این زمینه شهره هستند. 

در این زمینه استثنائی وجود ندارد و از تمام شخصیت‌های یک انیمه، از قهرمان و شرور گرفته تا ضدقهرمان‌ها، همه به یک اندازه شانس رسیدن به این قدرت فزاینده و پیوسته را دارند. بعضی شخصیت‌ها فقط یک بار قوی می‌شوند، ولی بعضی دیگر این افزایش قدرت‌شان مرتب ادامه پیدا می‌کند. طوری که به نظر می‌آید این شخصیت‌ها هربار که روی صحنه ظاهر می‌شوند، قوی‌تر از قبل شده‌اند. این شخصیت‌های انیمه کدام‌ها هستند، و چه کاری از دست‌شان برمی‌آید؟

  

۱۰. لوسی هارتفیلیا – فری تیل (Fairy Tail)

شخصیت انیمه‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

لوسی هارتفیلیا جدیدترین جادوگر انجمن فری تیل است، او همچنین جادوگری است که می‌تواند در میانه‌ی نبرد، ارواحی را برای نبرد فرا بخواند. لوسی ابتدا تنها تعداد کمی کلید طلایی و نقره‌ای داشت که از آن‌ها استفاده می‌کرد. ولی خیلی زود، اوضاع عوض شد.

 

در طول قسمت‌های فراوان سریال «فری تیل»، لوسی به چندین کلید طلایی دست پید اکرد و زرادخانه‌ی خودش را نیرومندتر کرد. و این برای او یک روش سریع برای قوی‌تر شدن است. او همچنین کم‌کم لباس‌های مخصوصی در میدان نبرد پوشید که متناسب با ارواح نجومی‌اش بودند. او حتی بعدا فری اسفیر هم استفاده کرد، و از جایی به بعد می‌توانست یورش‌های یونیزن هم به کار ببرد.

 

۹. ساسکه اوچیها – ناروتو (Naruto)

شخصیت انیمه‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

فقط قهرمان‌های انیمه نیستند که به آرامی به توانایی‌های جسمی و جادویی زیادی می‌رسند. بعضی شرورهای انیمه‌ای هم برای رسیدن به قدرت‌های خود باید کلی وقت صرف کنند. یکی از این شرورها ساسکه اوچیها است، کسی که در بخش زیادی از «ناروتو شیپودن»، شرور اصلی داستان است.

 

ساسکه با شارینگان (یک قابلیت نینجایی ویژه که در چشم قرار دارد) به دنیا آمد، ولی او به اندازه‌ی برادرش ایتاچی بااستعداد نبود. وقتی قوی‌تر شد که اوروچیمارو یک علامت نفرین‌زده به او داد، آن‌ موقع بود که ساسکه چیدوری را هم یاد گرفت. ساسکه بعدا به شارینگان مانگکیو، چشمان رینگان، نفرین وضعیت ۲ و کلی توانایی دیگر دست یافت.

 

۸. ایچیگو کوروساکی – بلیچ (Bleach)

شخصیت انیمه‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

ایچیگو با چند توانایی معنوی به دنیا آمد، ولی برای این‌که جنگجوی قدرتمندی شود، باید تمرین‌های سخت و طولانی را از سر می‌گذراند. زمانی که روکیا کوچیکی در فصل اول سریال سول ریپرش را به او قرض داد، همه‌چیز برای ایچیگو عوض شد. ایچیگو پیشتر از یک زانپاکوتوی معمولی و بی‌نام استفاده می‌کرد، تا این‌که بالاخره به زانگتسو، زانپاکوتوی واقعی خودش دست پیدا کرد.

 

ایچیگو اول با کیسوکه اوراهارا تمرین کرد، سپس دوباره به سراغ یوروئیچی شیهوین رفت تا به بانکای خودش دست پیدا کند (بانکای اخرین فرمی است که یک زانپاکوتوی شینیگامی به خود می‌گیرد). بعد از این، ایچیگو متوجه شد که می‌تواند ماسک هالوی خود را کنترل کند و حتی از این هم قوی‌تر شد. سپس آخرین گتسوگا تنشو را از پدرش یاد گرفت. به نظر می‌آید او برنامه‌ای برای توقف ندارد و مرتب نیرومندتر می‌شود.

 

۷. کن کانکی – توکیو غول (Tokyo Ghoul)

شخصیت انیمه‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

کن کانکی یک ضدقهرمان تاریک است، او در ابتدای داستان اصلا نمی‌خواست یک جنگجو باشد. ولی وقتی اعضاء بدن کامیشیرو با بدن او ترکیب شدند، یک نیمه‌غول شد و توان و نیروی جسمی‌اش افزایش یافت. او وقتی با دوستش توکا کیریشیما تمریناتش را شروع کرد، قوی‌تر شد.

 

کن وقتی بدن یاموری را خورد و به یک موجود خطرناک هزارپا گونه دست پیدا کرد، هم خیلی قوی‌تر شد و هم حسابی دشمنان و دوستان خودش را ترساند. او الان دیگر قدرت و اراده‌ی یک جنگجوی غول حقیقی را دارد، اگرچه هنوز نمی‌تواند رقیب کیشو آریمای با استعداد باشد.

 

۶. ارن یگر – حمله به تایتان (Attack on Titan)

شخصیت انیمه‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

ارن یگر یک پسر معمولی بود، ولی وقتی تایتان غول‌پیکر و تایتان زره‌پوش دیوارها را نابود کردند و جزیره پارادیس را وارد جنگ کردند، همه‌چیز برای او تغییر کرد. او وارد ارتش شد و به عنوان یک سرباز تمرین دید و قوی‌تر از قبل شد. ولی او زمانی پادشاه بی‌رقیب میدان نبرد است که حالت تایتانی‌اش وارد صحنه می‌شود.

 

ارن وقتی با اراده‌ی خودش شروع به استفاده از تایتان حمله کرد، به قدرت فراوانی رسید، ولی این افزایش قدرت همچنان ادامه داشت. او بعدا با لارا تیبور جنگید و او را خورد، و توانایی‌های تایتان چکشی را به دست آورد. وقتی ارن دستش به تایتان بنیان‌گذار رسید، دیگر آن‌قدر قوی شده بود که همه‌ی دشمنان را از پای دربیاورد و یک غرش ایجاد کند.

 

۵. آواتار آنگ – آواتار: آخرین بادافزار (Avatar: The Last Airbender)

شخصیت انیمه‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

آواتار آنگ وقتی به دنیا آمد این ظرفیت را داشت که هر چهار عنصر را با خود داشته باشد. ولی او در عصر خودش تنها مهارت‌های بادافزاری را یاد گرفت، در نهایت تنها پیش رفت و برای یک قرن کامل، در یک کوه یخ منجمد شد. او در یک عصر تازه بیدار شد و متوجه شد باید هرطوری شده نبرد صدساله را خاتمه دهد.

 

آنگ وقتی آب‌افزاری را از کاتارا و استاد پاکو یاد گرفت قوی‌تر شد، او سپس از تاف بیفانگ نحوه تغییر وضعیت زمین را یاد گرفت. بعد از آن آتش‌افزاری را از زوگو و دو اژدهای نهایی به نام‌های رن و شاو یاد گرفت. او حتی کار با انرژی را هم یاد گرفت. آنگ در حال حاضر یک استاد حقیقی است.

 

۴. ایزوکو میدوریا – آکادمی قهرمان من (My Hero Academia)

شخصیت انیمه‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

ایزوکو میدوریا قهرمان شونن انیمه‌ی «آکادمی قهرمان من» است. او تعهد کاری فوق‌العاده‌ای دارد، به نظر می‌آید او چاره‌ای ندارد جز این‌که هربار قوی‌تر از قبل ظاهر شود. دانش‌آموزانی مثل فومیکاگه و شوتو تودوروکی قدرتمند به دنیا آمده‌اند، ولی ایزوکو باید با تلاش خودش به چنین قدرتی می‌رسید.

 

در اوایل داستان، ایزوکو برای یک سال کامل تمرین کرد تا صاحب قدرت «یکی برای همه» شود. این که یاد بگیرد چطور از این قدرت استفاده کند خودش کلی تمرین دیگر می‌خواهد. ایزوکو بعدا وقتی به قدرت‌های دیگری چون شوت استایل رسید از این هم قوی‌تر شد، و بعدا لباس قهرمانی‌اش هم ارتقا داد. تازگی‌ها هم قدرت «تازیانه‌ی سیاه» را فعال کرده است و به نظر می‌رسد هنوز برنامه‌های زیادی برای هنرنمایی دارد.

 

۳. ریمورو تمپست – زمانی که به عنوان یک اسلایم دوباره زاده شدم (That Time I Got Reincarnated as a Slime)

شخصیت انیمه‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

زمانی که یک کارمند ژاپنی با چاقو کشته می‌شود، در یک جهان فانتزی به عنوان یک اسلایم آبی رنگ دوباره متولد می‌شود، او چند توانایی ویژه مثل تله‌پاتی و مهارت ویرانگر دارد. این قهرمان که حالا ریمورو تمپست نام دارد، خیلی سریع به یک مبارز قدرتمند تبدیل می‌شود، عمده‌ی قدرتش هم از طریق خوردن انسان‌ها و هیولاهای دیگر به دست می‌آید.

 

ریمورو در طول این داستان قدرت‌های تازه‌ی زیادی به دست آورد، از تارهای عنکبوتی پولادی گرفته تا آتش سیاه و بازیابی سریع. او اخیرا به یک ارباب اهریمنی حقیقی هم تبدیل شده تا قدرت‌هایش را از این هم بیشتر کند. ریمورو وقتی چنین کاری کرد، ارواح سرگشته را به دست آورد و در واقع موفق شد مردگان را زنده کند.

 

۲. نائوفومی ایواتانی – ظهور قهرمان سپر (Rising of the Shield Hero)

شخصیت انیمه‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

نائوفومی ایواتانی مثل ریمورو تمپست یک قهرمان ایسکای است، ولی بدون بدن اسلایم و مهارت ویرانگر. او از تجهیزات نظامی تنها یک چیز در اختیار دارد، سپرها. زندگی جدید نائوفومی مثل یک بازی ویدئویی بود، امتیاز تجربه داشت و تمام تنظیمات و منوهای بازی‌های نقش‌آفرینی در آن دیده می‌شد، او هم صبورانه تراز خود را بالا می‌برد تا بتواند با امواج مرگبار مبارزه کند.

 

توانایی‌های نائوفومی هربار بهتر و بیشتر می‌شدند، او یک مجموعه‌ی رشک‌برانگیز از سپرهای مختلف جمع‌آوری کرده است تا آماده رویارویی با هر دشمنی باشد. او حتی سپرهایی دارد که قدرت تهاجمی محدودی دارند، یک سپر تاریک هم دارد که در مواقع ضروری از آن استفاده می‌کند. او راه طولانی را طی کرده است تا بتواند به این جایگاه فعلی برسد.

 

۱. لوفی – وان پیس (One Piece)

شخصیت انیمه‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

مانکی دی. لوفی که یک قهرمان شونن اصیل است، رویایی دارد: پادشاه دزدان دریایی شود. یک آرزوی دیگر او این است که صبر کافی برای ارتقاء توانایی‌های خود برای آمادگی در میدان نبرد را داشته باشد. انیمه‌ی «وان پیس» سبک مبارزاتی مهیجی دارد و پیوسته‌ قدرت‌های تازه‌ای به شخصیت‌ها اضافه می‌شود، همین باعث می‌شود هواداران شاهد قدرت گرفتن پیوسته‌ی لوفی باشند.

 

لوفی با کمک میوه‌ی گام-گام انواع مختلف این مهارت‌ها را یاد گرفته است، او همچنین خیلی خوب می‌تواند از نهایت قدرت‌های خود استفاده کند. او بعدا هاکای را هم یاد گرفت و همین باعث شد بتواند به یک سطح بالاتر برود. به نظر می‌رسد لوفی هربار به رویای خود نزدیک‌تر می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------