چرا پخش سریال بهروز افخمی از شبکه ۵ متوقف شد؟ | ماجرای پخش یک سریال چینی به جای رعد و برق



 بهروز افخمی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
کارگردان سریال «رعد و برق» گفت: سیستم فنی شبکه ۵ متاسفانه به‌روز نیست و بسیار عقب‌مانده است. در نتیجه امکان پخش سریال «رعد و برق» با کیفیت امروزی از این شبکه وجود ندارد. 

به گزارش ایرنا، بهروز افخمی کارگردان در توضیح سرانجام سریال رعد و برق که این روزها حرف و حدیث‌های بسیاری در مورد آن شنیده می‌شود، گفت: بی‌توجهی مدیریت شبکه ۵ سیما به انتظارات مردم و حرف‌های من باعث دلسردی شد و تصمیم گرفتم کیفیت کارم را فدای مدیریت شبکه ۵ سیما نکنم.

 

او گفت: ابتدا سعی کردیم سریال را بعد از پخش یک قسمت به موقع آماده کنیم. به همین دلیل از مدیریت شبکه ۵ درخواست کردم یک روز دوباره  قسمت اول را پخش کند تا قسمت دوم آماده شود اما بدون توجه به حرف‌های ما سریال دیگری جایگزین شد.

 

وی ادامه داد: بعد از این برخورد تصمیم گرفتم کیفیت کارم را فدای نحوه پخش نکنم. البته سیستم فنی شبکه ۵ سیما متاسفانه به‌روز نیست و بسیار عقب‌مانده است.

 

این تهیه‌کننده و کارگردان تصریح کرد: در نتیجه امکان پخش سریال رعد و برق با کیفیت امروزی از این شبکه وجود ندارد. بنابراین این مجموعه به دلیل کیفیت بالای ساخت از شبکه ۵ سیما پخش نخواهد شد.

 

«رعد و برق»، مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی بهروز افخمی و تهیه‌کنندگی داوود هاشمی است که پس از پخش یک قسمت ادامه پخش آن از شبکه ۵ سیما متوقف شد. بعد از توقف به دلیل شرایط کرونایی کشور، عوامل این مجموعه تصویربرداری آن را در روستای ییلاقی درازنو بر فراز ابرهای استان گلستان ادامه داده‌اند.

 

سریال رعد و برق به دلیل سنگینی پس‌تولید، از کنداکتور حذف شد و شبکه ۵ سیما ضمن عذرخواهی از مخاطبان، یک سریال چینی را جاگزین آن کرد. این سریال که در استان‌های گلستان، لرستان، خوزستان فیلمبرداری شده بود، قرار بود تا مجددا روی آنتن شبکه ۵ سیما برود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------