آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

تقاضای رزیتا غفاری از مسئولان دولت



تقاضای رزیتا غفاری از مسئولان دولت, رزیتا غفاری

تقاضای رزیتا غفاری از مسئولان دولت

در حال حاضر شاهد کارهای خوبی از سینما و تلویزیون نیستیم. از مسئولان تقاضا می‌کنم که هنرمندان با استعداد را جذب کنند و توجه بیشتری به عرصهٔ هنر خصوصا جامعه سینما و تلویزیون و تئا‌تر داشته باشند.

 رزیتا غفاری، بازیگر سینما و تلویزیون از مسئولان دولت جدید برای رفع وضعیت بحرانی تئاتر تقاضای کمک کرد.


رزیتا غفاری، بازیگر سینما، تلویزیون و تئا‌تر در خصوص حضور دوباره خود در تئا‌تر به باشگاه خبرنگاران گفت: در سن 10 سالگی اولین کارم را در تالار وحدت اجرا کردم و از اینکه دوباره بعد از چند سال در تالار وحدت تئا‌تر بازی می‌کنم بسیار خوشحال هستم.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی که موجب شد در نمایش «سقوط از ارتفاع پست» بازی کنم اجرای دوباره در تالار وحدت بود.

غفاری با اشاره به وضعیت امروز تئا‌تر عنوان کرد: امروز تئا‌تر هم مانند سینما و تلویزیون وضعیت خوبی ندارد و به طور کل هنر در کشور ما وضعیت بحرانی دارد در واقع توجه خاصی به تئا‌تر و سینما نمی‌شود.

وی تصریح کرد: زمانی که دیدم متن‌های خوبی در سینما و تلویزیون نوشته نمی‌شود یا در کل کار خوبی تاکنون ساخته نشده تصمیم گرفتم با فاصله‌گیری از سینما و تلویزیون به تئا‌تر رو بیاورم زیرا فضای تئا‌تر تفاوت بسیاری با قاب تصویر دارد.

غفاری در خصوص تأثیر حضور بازیگران سینما و تلویزیون در تئا‌تر گفت: حضور بازیگران سینما و تلویزیون در تئا‌تر کمک بسیاری به رونق و جذب مخاطب تئا‌تر می‌کند و از حضور بازیگران تصویر در تئا‌تر استقبال می‌کنم.

وی در پایان با تقاضا از مسئولان دولت جدید عنوان کرد: اکنون شاهد کارهای خوبی از سینما و تلویزیون نیستیم. از مسئولان تقاضا می‌کنم که هنرمندان با استعداد را جذب کنند و توجه بیشتری به عرصهٔ هنر خصوصا جامعه سینما و تلویزیون و تئا‌تر داشته باشند 

/باشگاه خبر نگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------