آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

وضعیت بازار مرغ در اصفهان/ کنترل قیمت تا پنج روز آینده



اخبار,اخبار اقتصادی

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان اصفهان گفت: مرغداران برای کنترل و مهار شیب صعودی قیمت این محصول تا پنج روز آینده قول مساعد دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اسماعیل نادری معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به نشست‌های پی در پی با فعالان صنعت مرغ استان گفت: مرغداران برای کنترل و مهار شیب صعودی قیمت این محصول تا پنج روز آینده قول مساعد دادند.

 

اسماعیل نادری افزایش تلفات طیور ناشی از گرمی هوا و بروز بیماری نیوکاسل را در کاهش تولید و افزایش قیمت مرغ در بازار موثر دانست و افزود: با این وجود در حال حاضر برای تامین نیاز بازار به این محصول مشکلی نداریم و روزانه در استان بیش از ۴۵۰ تن مرغ تولید و عرضه می‌شود.

 

رییس انجمن صنفی کشتارگاه‌های صنعتی مرغ استان اصفهان هم به قیمت فروش مرغ در بازار اشاره کرد و گفت: قیمت هرکیلوگرم مرغ گرم در بازار اصفهان امروز حدود ۱۵ هزار تومان بود که در برخی موارد تا ۱۷ هزار تومان هم برای مصرف کننده به فروش رسید.

 

حمیدرضا شیخان با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۱۸ کشتارگاه و ۸۰۰ مرکز عرضه مرغ در استان اصفهان فعال است افزود: به نظر میرسد قیمت مرغ در روز‌های آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

 

این در حالیست که در چند روز گذشته و در پی افزایش قیمت مرغ در بازار، مدیرکل تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت قیمت مصوب عرضه مرغ گرم برای مصرف کننده را ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام کرد که این رقم هم اکنون در استان اصفهان اجرایی نمی‌شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------