آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

چشم‌انداز کاهش رشد اقتصاد ایران با رصد بانک جهانی

درحالی که دولت سیزدهم ماه‌هاست روی رشد بالای اقتصای در دو سال تازه سپری شده نسبت به سال‌های پیش از آن افتخار می‌کند، بانک…

برای مبارزه با ویروس کرونا؛ صندوق بین‌المللی پول آماده آزادسازی ظرفیت ۱ تریلیون‌دلاری وام‌دهی



اخبار,اخبار اقتصادی,صندوق بین‌المللی پول
صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد آماده است تا صندوق ۱ تریلیون دلاری خود را برای وام‌دهی به جهت کمک به کشورهای جهان در مقابله با تأثیرات اقتصادی و انسانی ویروس کرونا استفاده کند.

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد آماده است تا صندوق ۱ تریلیون دلاری خود را برای وام‌دهی به جهت کمک به کشورهای جهان در مقابله با تأثیرات اقتصادی و انسانی ویروس کرونا استفاده کند.

 

مدیر صندوق بین‌المللی پول، کریستالینا جورجیه‌وا، در بیانیه‌ای گفت: این صندوق به عنوان خط اول دفاع در مقابل ویروس کرونا، می‌تواند از ابزارهای واکنش سریع و منعطف خود برای کشورهایی که نیازهای ضروری بودجه‌ای دارند استفاده کند.

 

او اضافه کرد: در حال حاضر این صندوق با ۴۰ کشور برنامه فعال کمک و پیشگیری دارد که مبلغ آنها روی هم به ۲۰۰ میلیارد دلار می‌رسد.

 

جورجیه‌وا می‌گوید: در بسیاری از موارد این بودجه می‌تواند به فقیرترین کشورها کمک کند تا هزینه‌های لازم در زمینه سلامت را انجام داده و از گسترش آلودگی جلوگیری شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------