آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

رئیس سازمان بازرسی: افزایش قیمت نان غیرقانونی است



قیمت نان،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
رئیس سازمان بازرسی درباره افزایش قیمت نان نیز تأکید کرد که برای این موضوع هیچ مصوبه‌‎ای وجود نداشته و این موضوع به صورت رسمی هم به دستگاه مربوطه اعلام شده است.

به گزارش فارس، اوایل اردیبهشت ماه بود که رئیس اتحادیه نانوایان تهران از نهایی شدن تصمیم‌گیری برای افزایش قیمت نان خبر داد و گفت که به زودی قیمت‌های جدید اعلام خواهد شد. این خبر خود سبب افزایش خودسرانه قیمت نان توسط نانوایی‌ها شد واکنش‌های منفی متعددی را به همراه داشت، با این حال یدالله صادقی معاون وزیر صنعت و معدن هفته گذشته با تأیید افزایش قیمت نان گفت: قیمت جدید نان کارشناسی شده اما افزایش قیمت نان منوط به هماهنگی استانداری با وزارت کشور و وزارت صمت است.

 

اما پس از آن اظهارنظرهای مکرری از جانب استانداری و سازمان بازرسی درباره غیرقانونی بودن افزایش قیمت نان مطرح شد.

 

صبح امروز نیز حجت‌الاسلام و المسلمین حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان جلسه شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به برخی نابسامانی‌ها در بازار آرد و نان گفت: در موضوع توزیع آرد یارانه‌‎ای متاسفانه به دلیل برخی بی نظمی‌ها و عدم نظارت بر توزیع عادلانه این اقلام با بازرسی‌های صورت گرفته در یکی از انبار‌های کشور، ۲ هزار و ۵۰۰ کیسه از آرد‌های یارانه‎‌ای کشف شد که با تعویض کیسه‌‎ها به صورت آزاد فروخته می‌شد که با عوامل مؤثر در این موضوع برخورد شد.

 

وی درباره افزایش قیمت نان نیز تأکید کرد که برای این موضوع هیچ مصوبه‌‎ای وجود نداشته و این موضوع به صورت رسمی هم به دستگاه مربوطه اعلام شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------