مشمولان جامانده از سود سهام عدالت، شماره شبا معتبر اعلام کنند



سهام عدالت،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در اطلاعیه ای اعلام کرد: براساس آخرین آمارها بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار سهامدار مشمول سهام عدالت، سود سهام سال ۱۳۹۸ خود را دریافت نکرده اند که این افراد باید هر چه زودتر اقدام به اعلام شماره شبای خود کنند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات)، در این اطلاعیه آمده است: افرادی که تاکنون سود سهام عدالت خود را دریافت نکرده اند، می‌توانند از دو طریق شماره شبای معتبر را در سامانه‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی ثبت و سود سهام خود را دریافت کنند.

 

ثبت نام و احراز هویت در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (sejam.ir) و درج شماره شبای معتبر در سایت sahamedalat.ir، دو روشی است که مشمولان سهام عدالت می‌توانند شماره شبای بانکی خود را اصلاح کنند.

 

در ادامه اطلاعیه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی آمده است: شماره شبای نامعتبر، مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت از جمله مهم‌ترین دلایلی است که برخی از سهامداران نتوانستند سود سال ۱۳۹۸ خود را دریافت کنند.

 

همچنین همه سهامداران سهام عدالت می‌توانند با مراجعه به سامانه سجام یا سایت سهام عدالت از وجود شماره شبا معتبر خود نزد شرکت سپرده گذاری مرکزی اطمینان حاصل کنند.

 

به گزارش ایرنا، سود سهام عدالت سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ در یک مرحله به حساب مشمولان سهام عدالت واریز شد، اما سود سال ۱۳۹۸ با سرنوشت دیگری همراه بود و مسوولان تصمیم گرفتند سود سهام عدالت را در دو مرحله به حساب سهامداران واریز کنند.

 

نخستین مرحله از واریز سود سهام عدالت برای سهامداران دو روش مستقیم و غیرمستقیم در ٢٨ اسفند سال ٩٩ انجام شد و دارندگان سهام ۵۰۰ هزار تومانی، رقمی حدود ۲۰۰ هزار تومان دریافت کردند، همچنین برای دارندگان سهام یک میلیون تومانی دو برابر سود سهام ۵٠٠ هزار تومانی پرداخت شد که رقم آن ۴۰۰ هزار تومان بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------