عبور قیمت نفت از 120 دلار در بازارهای جهانی (1401/01/04)



قیمت نفت،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی
قیمت نفت خام برنت دریای شمال امروز در بازارهای جهانی از مرز ۱۲۰ دلار گذشت، قیمت نفت آمریکا نیز با افزایش ۳ دلاری مواجه شده است.

به گزارش مهر، قیمت شاخص نفت خام برنت دریای شمال امروز (۴ فروردین ماه) در بازارهای جهانی نسبت به آخرین قیمت‌های روز گذشته با ۳ دلار و ۷۲ سنت افزایش به ۱۲۰ دلار و ۷۲ سنت رسیده که نسبت به آخرین قیمت‌های معاملاتی روز گذشته ۳.۹۱ درصد افزایش را به خود دیده است.

 

همچنین قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت در بازارهای جهانی با ۲ دلار و ۹۱ سنت افزایش به ۱۱۳ دلار و ۶۱ سنت در هر بشکه رسید که نسبت به آخرین قیمت‌های معاملاتی روز گذشته ۳.۰۵ درصد افزایش را به خود دیده است.

 

قیمت نفت برنت دریای شمال روز جاری نسبت به ۵ روز پیش با افزایش ۱۲.۷۹ درصد یا ۱۳ دلار و ۶۴ سنتی روبرو شده است، همچنین قیمت این محصول نسبت به ۲۰ روز پیش رشدی ۲۶.۰۵ درصدی یا ۲۴ دلار و ۸۶ سنتی و نسبت به دو ماه پیش با افزایشی ۴۰.۳۲ درصدی یا ۳۷ دلار و ۲۵ سنتی روبرو شده است.

 

از طرف دیگر قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت روز جاری نسبت به ۵ روز پیش با افزایش ۱۱.۶۵ درصدی یا ۱۱ دلار و ۸۴ سنتی روبرو شده است، همچنین قیمت این محصول نسبت به ۲۰ روز پیش با رشد ۲۴.۸۰ درصدی یا ۲۲ دلار و ۵۵ سنتی و نسبت به دو ماه پیش با افزایش ۴۳.۱۵ درصدی یا ۳۴ دلار و ۲۱ سنتی روبرو شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------