آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

گزارش متفاوت یک روزنامه از معضل جدید مردم



 ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

 

روزنامه آرمان امروز گزارشی از معضل مردم در بازار اقلام غذایی و شوینده دارد و نوشته تولیدکنندگان ۴۰ درصد کم‌فروشی دارند!

 

بازرسی های انجام شده توسط سازمان استاندارد افزایش کم فروشی حدود 40 درصدی را در سطح بازار به نمایش می گذار و مشاهدات عینی نیز این گزارش ها را تایید می کند. هنگام خرید محصولات غذایی از انواع کنسروها گرفته تا بسته بندی های حبوبات و رب و روغن نباتی و بیسکویت و خلاصه هر آنچه فکرش را بکنید آنچه داخل بسته است از آنچه باید باشد به شکل ملموسی کمتر است. این جای خالی را تولیدکنندگان گاه با هوا پر می کنند و گاه با هیچ! آنچنان که وقتی به عنوان مثال روکش نازک روی بسته پنیر را کنار می زنیم حجم پنیر در برابر فضای خالی کم می آورد! یا وقتی بسته چیپس را باز می کنیم، هوا با فشار عجیبی از آن به بیرون می زند.

 

در ادامه گزارش این روزنامه تصریح شده است: بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی اداره کل استاندارد استان تهران در راستای اجرای طرح کنترل کم‌فروشی بسته‌بندی فرآورده‌های غذایی و شوینده در استان تهران، از ابتدای سال تاکنون، 22 هزار فرآورده از صنایع یاد شده، از واحدهای تولیدی استان، از نظر کمی مورد بررسی و پایش قرار گرفت و حدود 39 درصد کم‌فروشی در بسته‌بندی فرآورده‌های صنایع غذایی و شوینده احصاء شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------