آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

احتمال دومرحله‌ای شدن لایحه بودجه ۱۴۰۲



  لایحه بودجه ۱۴۰۲,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه از احتمال دومرحله‌ای شدن ارسال لایحه بودجه به مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: تصمیم‌گیری در این مورد با مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش تسنیم، مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ممکن است که لایحه بودجه 1402 دومرحله‌ای می‌شود؛ بدین معنا که در یک مرحله تبصره‌ها و منابع و مصارف به صورت کلان ارسال شود و در مرحله بعد جداول ارسال گردد.

 

وی افزود: قرار است مجلس در این باره تصمیم‌گیری کند که این هفته تصمیم خواهند گرفت و به مجلس ابلاغ می‌کنند. دولت براساس آیین‌نامه ابلاغی مجلس عمل خواهد کرد.

 

معاون رئیس‌جمهور درباره برنامه هفتم توسعه هم گفت: چون سیاست‌ها به تازگی ابلاغ شده است، به سرعت نمی‌توان آن را نوشت و تکمیل کرد؛ علی‌رغم اینکه زمینه آن از سال قبل آغاز شده است.

 

وی ادامه داد: امیدواریم بعد از ارسال لایحه بودجه، برنامه هفتم با قوت و صرف نیروی بیشتری به هیات دولت برسانیم و سپس به مجلس برود.

 

میرکاظمی عنوان کرد: برنامه ما این بود که لوایح برنامه هفتم و بودجه 1402 را همزمان تدوین و به پیش ببریم اما به دلیل اینکه همه سازمان درگیر آن بود، تاخیری در ارائه لوایح پیش آمد. البته سازمان برنامه و بودجه به موقع لایحه بودجه را تقدیم دولت کرد اما بررسی آن در دولت طولانی شد و اکنون اگر یک جلسه دیگر برگزار شود، کار تبصره‌های بودجه به اتمام می‌رسد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------