تورم ۴۰ درصدی و افزایش حقوق ۱۵ درصدی تناسبی با هم ندارند



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, تورم
نماینده مردم بیرجند گفت: تورم ۴۰ درصدی و افزایش حقوق ۱۵ درصدی تناسبی با یک‌دیگر ندارند. بنابراین لازم است نمایندگان لایحه بودجه ۹۹ را در کمیسیون تلفیق اصلاح کنند. 

به گزارش ایلنا، سیدمحمدباقر عبادی  در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود، ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه کرمان و سانحه هواپیمای اوکراینی و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد قاسم سلیمانی، خطاب به وزیر امور خارجه گفت: اهداف مبادله سفیر با کشورهای دیگر در زمینه رونق اقتصادی، همگرایی بین المللی و یا افزایش امنیت است.

 

وی با بیان اینکه هیچ یک از اهدفمان در مبادله سفیر با کشور انگلستان محقق نشده است، اظهار کرد: رونق اقتصادی کشور به دلیل حضور انگلستان در پازل تحریم آمریکا محقق نشده است، از طرفی اهداف ایران در همگرایی بین المللی نیز با توجه به حمایت انگلیس از اقدام آمریکا در پی به شهادت رساندن سردار سلیمانی و محکوم کردن دفاع ایران تحقق نیافت، همچنین حضور سفیر انگلستان در تجمعات اعتراضی تهران و تحریک اغتشاش‌گران در امنیت کشورمان نیز اخلال ایجاد کرده است. بنابراین وزیر امور خارجه باید سفیر مذکور را اخراج کند.

 

نماینده مردم بیرجند و درمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: تورم ۴۰ درصدی و افزایش حقوق ۱۵ درصدی تناسبی با یک‌دیگر ندارند. بنابراین لازم است نمایندگان لایحه بودجه ۹۹ را در کمیسیون تلفیق اصلاح کنند.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------