آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

تکذیب خبر تغییر نرخ ارز شکر/ هرگونه افزایش قیمت تخلف است



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, نرخ ارز شکر
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: افزایش قیمت شکر در سطح عرضه تخلف صنفی است . 

به گزارش فارس از تبریز حبیب امین زاده در جلسه این هفته تنظیم بازار استان ضمن تکذیب خبر تغییر نرخ ارز شکر از 4200 تومان به نیمایی اظهار داشت: نرخ ارز شکر وارداتی همچنان حمایتی است و با ارز 4200 تومان تامین می‌شود.

 

وی ادامه داد: شکر مورد نیاز سه گروه صنف، صنعت و خانوار به میزان لازم تامین شده و هیچگونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد .

 

امین‌زاده با توجه به ماموریت بازرسان سازمان مبنی بر نظارت بر سطح عرضه اضافه کرد : با گذشت 75 روز از زمان تغییر نرخ بنزین ، بیش از 21 هزار مورد بازرسی انجام شده که نهایتا تشکیل 2921 فقره پرونده تخلف صنفی را در پی داشته است .

 

وی ارزش ریالی پرونده های متشکله را بالغ بر 991 میلیارد ریال اعلام کرد.

 

مقصود رضازاده سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان نیز با اعلام این مطلب که در این مدت نسبت به مدت ما قبل آن، مجموع شکایات دریافتی از سوی شهروندان رشد 38 درصدی دارد گفت: پیش از این تنها سامانه 124 به موضوع دریافت شکایات اختصاص داشت که این مهم در حال حاضر از طریق 4 روش دیگر نیز قابل انجام است.

 

وی افزود : شهروندان می توانند نقطه نظرات خود را از طریق سایت 124 ، اپلکیشن موبایلی آپ، مراجعه حضوری و یا سامانه تلفنی 135 متعلق به سازمان تعزیرات حکومتی استان اعلام کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------