آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

دریافت سود سهام عدالت به ارزش سهام بستگی دارد



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,سود سهام عدالت
معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین اعلام کرد: ارزش سهام افراد متغیر است و دریافت سود به ارزش سهام بستگی دارد برای مثال اگر ارزش سهام فردی ۵۳۲ هزار تومان باشد، حدود ۱۰۵ هزار تومان سود عملکرد ۹۷ را دریافت می‌کند.

 فهیمه لزگی معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در استان قزوین حدود ۷۶۰ هزار مشمول دریافت سود سهام عدالت شدند و از این تعداد نیز ۱۰ درصد هنوز شماره شبا وارد نکردند و سامانه برای ثبت شماره شبا باز است.

 

وی ادامه داد: افرادی که هنوز اقدام به ثبت شماره شبا در سامانه نکرده‌اند در صورت ثبت شماره شبا علاوه بر دریافت سود عملکرد سال ۹۷ می‌توانند سود دو سال گذشته سهام عدالت خود را نیز دریافت کنند؛ همچنین افرادی که تمایل به تغییر شماره شبا داشته باشند نیز می‌توانند در سامانه شماره شبا جدید اعلام کنند.

 

لزگی خاطرنشان کرد: در حال حاضر سود عملکرد سال ۹۷ پرداخت شده است که به ازای یک میلیون تومان، معادل ۲۰۵ هزار تومان خواهد بود، البته با توجه به اینکه ارزش سهام از محل سود کسر می‌شود ارزش سهام افراد متغیر است و دریافت سود به ارزش سهام بستگی دارد برای مثال اگر ارزش سهام فردی ۵۳۲ هزار تومان باشد، حدود ۱۰۵ هزار تومان سود عملکرد ۹۷ را دریافت می‌کند.

 

معاون اقتصادی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین با اشاره به اینکه تا پایان هفته سود عملکرد سهام عدالت به حساب افراد واریز خواهد شد، یادآور شد: افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی که از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار و افرادی که مابه‌التفاوت سهام خود را پرداخت کرده بودند با سهام یک میلیون تومانی معادل ۲۰۵ هزار تومان سود دریافت خواهند کرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------