پرداخت اجاره بهای فروردین بازارهای خوداشتغالی در تهران به تعویق افتاد



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,بازارهای خوداشتغالی
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: بر اساس تعطیلی های بازار، پرداخت اجاره بهای فروردین بازارهای خوداشتغالی پس از رفع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، سید علی مفاخریان در این باره افزود: با توجه به روزهای قرنطینه و تعطیلی بازارهای پرندگان غرب و شرق، جنت و حکیمیه برای پیش گیری از ویروس کرونا، این شرکت در حمایت از بازارهای خود با توجه به تعطیلی و مساعدت مراکز تولید و اشتغال، اجاره بهای فروردین ماه بازارهای خود اشتغالی را تا برطرف شدن ویروس کرونا به تعویق انداخت.

 

به گزارش ایرنا، نظارت بر بازارهای موقت و روزبازارها، کنترل حیوانات شهری، احداث و مدیریت مراکز همگانی خرید و فروش خودرو، مدیریت جایگاههای CNG و ساماندهی کیوسک های عرضه گل و مطبوعات سطح شهر تهران از جمله وظایف و ماموریت های شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران است.

 

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۷۱هزار و ۶۸۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۱۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۴۴۷۴ نفر رسیده است.

 

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز ( ۲۴ فروردین) بر اساس گزارش آزمایشگاه ها و دانشگاههای علوم پزشکی ۱۶۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور به ۷۱ هزار و ۶۸۶ نفر رسید.

 

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۷ بیمار دیگر مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و از زمان شیوع این بیماری در کشور تاکنون ۴۴۷۴ نفر جان خود را از دست داده اند.

 

جهانپور بیان کرد: بر اساس این گزارش ها تا کنون ۴۳هزار و ۸۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور  بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند و ۳۹۳۰ نفر از این بیماران نیز در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------