رمز دوم ایستا بانکی خود را غیرفعال کنید



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,رمز دوم ایستا
سرهنگ علی قهرمان طالع رئیس پلیس فتا استان اردبیل در تشریح این هشدار بیان کرد: طبق اعلام روابط عمومی بانک مرکزی، بانک‌ها می‌توانند تا مجموع یک‌صد هزار تومان تراکنش را با استفاده از رمز دوم ایستا در هر 24 ساعت برای هر کارت‌ بانکی با شرط پذیرش مخاطرات آن از سوی مشتری فراهم کنند. 

 رئیس پلیس فتا استان اردبیل افزود: برخی از بانک‌ها رمز دوم ایستا را به‌ طور کامل غیرفعال کرده ولی برخی از آن‌ها همچنان اجازه استفاده از این رمز را برای مشتریان خود حفظ کرده‌اند که همین امر باعث شده تا عده کثیری از هم‌وطنان همچنان از رمز دوم ایستا برای انجام تراکنش‌های بانکی استفاده ‌کنند که این امر باعث می‌شود تا خود را قربانی شیادان سایبری کنند.

 

این مقام انتظامی عنوان کرد: مجرمان سایبری از این فرصت نهایت سوءاستفاده را کرده و پس از هدایت کاربران به سایت یا درگاه‌های جعلی که اکثراً به بهانه خرید شارژ و بازی‌های آنلاین است، با اخذ اطلاعات بانکی اقدام به برداشت از حساب آنان می‌کنند.

 

این مسئول توصیه کرد: همه هم‌وطنان باید رمز دوم ایستا خود را غیرفعال کرده و برای همه تراکنش‌های بانکی خود در فضای مجازی از رمز دوم پویا استفاده نمایند و در صورت بروز هرگونه مشکل سریعاً آن را از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرسwww.Cyberpolice.ir  لینک مرکز فوریت‌های سایبری گزارش کنند.

 

پلیس فتا 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------