آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی…

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۶/۰۵



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,بورس
امروز سهامداران شرکت‌های بیسکویت گرجی، سرمایه‌گذاری سپه و گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، شیر و گوشت زاگرس و پالایش نفت لاوان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند. 

به گزارش تسنیم ، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 68هزار و 722واحدی در ارتفاع یک میلیون و 650718هزار و 766واحد به کار خود پایان داد و بیش از 4میلیارد و 996میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 8هزار و 606میلیارد تومان در بیش از 935هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

 

بر این اساس سهامداران شرکت‌های بیسکویت گرجی، سرمایه‌گذاری سپه و گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های پارس الکتریک، پشم شیشه ایران و تکنوتار بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

 

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 440میلیون ورقه به‌ارزش 6هزار و 508میلیارد تومان در 785هزار و 915نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 649واحد رشد کرد و در ارتفاع 18هزار و 160واحد قرار گرفت.

 

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، شیر و گوشت زاگرس و پالایش نفت لاوان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های شهرسازی و خانه سازی باغمیشه، سرمایه‌گذاری اعتلاء البرز و کشت و دام قیام اصفهان بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------