نوبت چهارم کمک معیشت افراد دارای معلولیت واریز شد



 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی,وحید قبادی
رئیس سازمان بهزیستی کشور از واریز نوبت چهارم کمک هزینه معیشت افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید فاقد شغل خبر داد. 
وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که در راستای انجام کمک های لازم به جامعه هدف بهزیستی و افراد دارای معلولیت، کمک هزینه معیشت برای خانوارهایی که دارای افراد با معلولیت شدید و خیلی شدید هستند، واریز شد.
 
وی ادامه داد: کمک هزینه معیشت افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید که به سن ۱۸ سالگی رسیده اند و فاقد شغل و درآمد هستند، به مبلغ ۴۸۰ هزار تومان روی حساب بانکی آنها شارژ شد.
 
قبادی دانا بیان کرد: این افراد کسانی هستند که در یک تا سه دهک درآمدی تحتانی قرار دارند و برای ۱۴۷ هزار و ۲۲۷ خانوار این مبلغ واریز شده است که در مجموع مبلغ ۷۶۰ میلیارد ریال کمک هزینه را شامل می شود.
 
رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: برای اجرای کامل ماده ۲۷ قانون حمایت از افراد دارای معلولیت، به دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که حدود سه برابر کل بودجه سازمان بهزیستی می شود اما در بودجه سال ۱۳۹۹ از محل بودجه قانون حمایت از افراد دارای معلولیت ۲۹۱ میلیارد تومان برای اجرای این ماده قانون در نظر گرفته شده بود تا علاوه بر مستمری در چهار نوبت (هر سه ماه یک بار) این مبلغ روی کارت بانکی افراد واریز شود.
 
وی در پایان گفت: در سه نوبت قبلی بر اساس بُعد خانوار ۳۶۰ تا ۴۸۰ هزار تومان مبالغ واریز شد که در این نوبت توانستیم برای همه خانوارها سقف این مبلغ را واریز کنیم.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------