آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

افزایش کرایه تاکسی زودتر از موعد



کرایه تاکسی,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور درخصوص افزایش کرایه‌های تاکسی و تخلف رانندگان توضیحاتی داد. 

 به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور درخصوص افزایش کرایه‌های تاکسی و تخلف رانندگان توضیحاتی داد.

 

مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور با اشاره به افزایش کرایه‌های تاکسی و تخلف رانندگان در شهرهای کشور اظهار کرد: فرآیند افزایش نرخ کرایه تاکسی طبق قانون، عملی تعریف شده است که بر این اساس شهرداری‌ها و سازمان‌ تاکسیرانی باید پیشنهادات خود را در قالب لایحه در پایان هر سال به شورای اسلامی هر شهر ارسال کنند.

 

وی ادامه داد: بعد از تصویب افزایش و اصلاح نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی در شورای اسلامی هر شهر، در صورتی که فرمانداری مصوبه را به تایید برساند، آن مصوبه قابلیت اجرا شدن دارد و لایحه باید بر اساس همان پیشنهادات قبلی باشد.

 

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور تصریح کرد: اصلاح قیمت‌ها از زمانی که مصوبه به تایید می‌رسد و ابلاغ می‌شود، امکان‌پذیر است و قبل از آن طبیعتا افزایش کرایه و اصلاح قیمت در حوزه مربوطه قابل قبول نیست و هیچ توجیهی ندارد.

 

ضامنی یادآور شد: در صورتی که تخلفی در این زمینه صورت گیرد، شهروندان می‌توانند با شهرداری‌های شهر خودشان ارتباط برقرار کنند و با درگاه‍‌های مشخص ‌شده شکایت خود را اعلام کنند تا برخورد لازم نسبت به این موضوع انجام شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------