آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

اعلام وضعیت ثبت نام مجردها در طرح نهضت ملی مسکن



 طرح نهضت ملی مسکن ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: فقط مردان مجردی می‌توانند در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کنند که قبلا ازدواج کرده و اکنون مجردِ سرپرست خانوار تعریف می‌شوند. 

به گزارش ایرنا، محمود محمودزاده درباره شرایط ثبت نام مجردها در طرح نهضت ملی مسکن افزود: تغییری در شرایط مجردها برای ثبت نام در طرح های مسکنی ایجاد نشده است.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: خانم های مجرد بالای ۳۵ سال سن می توانند در این طرح شرکت کنند، همچنین معلولان جسمی- حرکتی با ۲۰ سال سن اعم از مرد و زن می توانند در این طرح شرکت کنند.

 

وی گفت: نخبگان علمی با تایید بنیاد ملی نخبگان هم می توانند در طرح نهضت ملی مسکن شرکت کنند و محدودیتی برای مجرد بودن آنها وجود ندارد.

 

محمودزاده ادامه داد: اگر آقا و خانمی مجرد اما سرپرست خانوار باشد می تواند در این طرح شرکت کند به این معنی که قبلا ازدواج داشته و اکنون با فرزندان خود زندگی می کند.

 

وی با بیان اینکه برای قانونگذار متاهل یا سرپرست خانوار بودن ملاک است، گفت: قانون برای سرپرستان خانواده، محدودیت سنی نگذاشته است چرا که این افراد سرپرست خانوار تعریف می شوند.

 

محمودزاده ادامه داد: استثنایی هم وجود دارد و آن اینکه خانم هایی که ازدواج نکردند اما ۳۵ سال آنها تمام شده است نیز می‌توانند در این طرح شرکت کنند اما این استثنا شامل حال مردان نمی شود.

 

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: بر این اساس آقایان اگر فقط سرپرست خانوار باشند می توانند در این طرح ثبت نام کنند.  هیچ مرد مجردی نمی تواند در این طرح ثبت نام کند مگر مردان مجردی که قبلا ازدواج کردند و اکنون سرپرست فرزندان خود هستند.

 

همچنین ثبت‌نام از طریق سامانه «ثمن» به آدرس saman.mrud.ir  انجام می شود و متقاضیان از ساعت ۱۲ روز ۲۷ مهر ثبت نام در سامانه ثمن را آغاز کردند.  متقاضیان تا یک ماه فرصت دارند برای ثبت‌نام در این سامانه اقدام کنند.  البته گفته می‌شود در صورت تامین زمین در شهرهای جدید احتمال تمدید زمان ثبت‌نام وجود دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------